Geniethetleven
Wandelaar
#me too Antonio777, was een genuine pussy.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij mijn tantra ervaringen bij haar heb ik haar ook mogen vingeren. Daar was natuurlijk ook glijmiddel mee gemoeid. De FTKS die ik met haar heb gehad begon echter 'droog' maar wel met bijna onmiddellijke penetratie. Daar kwam geen druppel glijmiddel aan te pas. Hij gleed er zo in Naarmate we langer bezig waren, begon ze rijkelijk te vloeien en waren de sop-geluiden niet van de lucht.Wat een onzin fake news wordt er hier verspreidt. Is nog schadelijk ook voor haar reputatie. Echt bizar. Ik heb haar natte poes mogen vingeren en daar was niks neps aan.
Even het hele draadje lezen HarryFTKS ??
Gevonden ff citaat geplaatst dan hoeven anderen ook niet te gaan zoekenIntiem heet bij haar de Full Tantra Kama Sutra. Je hebt seks met haar maar op een bijzondere en tantrische manier. Daar komt inderdaad geen orale seks of zoenen bij kijken.
Bij mijn bezoek kwam er geen glijmiddel aan te pas. Ze was opgewonden en dirigeerde mijn hand naar haar natte poes...Bij mijn tantra ervaringen bij haar heb ik haar ook mogen vingeren. Daar was natuurlijk ook glijmiddel mee gemoeid. De FTKS die ik met haar heb gehad begon echter 'droog' maar wel met bijna onmiddellijke penetratie. Daar kwam geen druppel glijmiddel aan te pas. Hij gleed er zo in Naarmate we langer bezig waren, begon ze rijkelijk te vloeien en waren de sop-geluiden niet van de lucht.
De prijzen die ze hanteert zijn voor mij op dit moment een grotere showstopper dan de gedachte dat ze een jongetje geweest kan zijn. Dat laatste maakt mij in het geheel niet uit. Het gaat erom wat ze nu op dit voor mij is en dat is een supersensuele vrouw die mij gedurende een afgepaste tijd een fantastische beleving kan laten meemaken.
Kan me bijna niet voorstellen dat Leonora in een vroeger leven Leo heette. Maar de wonderen zijn de wereld niet uit. Als je zo is, dan heeft de dokter een op en top vrouwelijk lichaam gemaakt dat ook functioneert als zodanig.