- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/96082-lenna
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Het is wel van voor de lockdown dat ik deze dame heb bezocht. Ik schrijf derhalve deze recensie voor jullie, geile heren!
Dit is een fantastische Nederlandse vrouw bij wie ik door Truckermark ben geïntroduceerd. Bloedmooie meid met volle lippen en mooie borsten.
Eerst gezellig op een bankje wat gekletst en gefriemeld. Er werd mij met een lief stemmetje duidelijk gemaakt dat ze voor pzc wel € 20,- extra rekent.
Zullen we dan maar? Op de slaapkamer aangekomen heerlijk gevreeën en ik mocht haar van top tot teen verwennen. De sex was ook fantastisch en ik kon me niet al te lang inhouden.
Netjes alles schoon gemaakt en al kletsend aangekleed.
Dit is geen reclame, maar het is wel echte aanrader
De beoordelingen zijn correct, weet natuurlijk niet alles meer. Zoals dag van de week...
Dit is een fantastische Nederlandse vrouw bij wie ik door Truckermark ben geïntroduceerd. Bloedmooie meid met volle lippen en mooie borsten.
Eerst gezellig op een bankje wat gekletst en gefriemeld. Er werd mij met een lief stemmetje duidelijk gemaakt dat ze voor pzc wel € 20,- extra rekent.
Zullen we dan maar? Op de slaapkamer aangekomen heerlijk gevreeën en ik mocht haar van top tot teen verwennen. De sex was ook fantastisch en ik kon me niet al te lang inhouden.
Netjes alles schoon gemaakt en al kletsend aangekleed.
Dit is geen reclame, maar het is wel echte aanrader
De beoordelingen zijn correct, weet natuurlijk niet alles meer. Zoals dag van de week...