Recensie Lena, Maison Monty, Rijswijk 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

noob

Newbie
9
11/12/21
4
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/dame/maria/ https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/den-haags-lekkerste-arabische-meiden-_8063028
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
sja...blijkbaar was er geen klik...ik vond haar knap, mooi zwart haar met lekkere billen en dito tieten maar een flink buikje.

ze was beleefs en netjes...maar het was allemaal super klinisch ...

heb mn best gedaan maar er kon veel ook niet, zoenen helaas ook niet, tieten likken niet. tot overmaat van ramp knelde dat kleine condoom ook alles af en dacht na 15 minuten: wat doe ik hier..

ze was lief, en dacht nog wat mee maar ik mistte echt passie en chemie, maar ze deed er ook weinig moeite voor

zonde van mn tijd en geld helaas
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/dame/maria/
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een beetje late recensie, vorige week met Lena naar kamer. Ze is eigenlijk niet geschikt voor dit werk. Dit mag niet dat kan niet, niet hier aanzitten, alles doet pijn. De enige waarom ze geen 1 ster krijg van mij is omdat ze geen klokkijkster is, dus je maak wel de tijd vol maar alles bij elkaar een ervaring die je snel wil vergeten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ergens in maart bij Lena op bezoek geweest bij DS. Echt een van de knapste DvP die ik ben tegengekomen. Ze wilde alleen niet zoenen, en intiem en bj waren wat plichtmatig. Ik zou nog wel een keer terug gaan als het uit komt omdat ze gewoon ongelofelijk knap is. Afgaande op de andere reviews hoop ik niet dat ze de afgelopen 6 maanden enorm is aangekomen en onverzorgd is geworden.
 
Laatst bewerkt:
Dit is niet de Lena die ook bij DS-girls heeft gewerkt. Deze dame is mollig en heeft niet de looks van een 19-jarige. Ik vond haar behoorlijk onverzorgd uitzien.
Ik heb toch echt bij DS gewerk ;) en ik ben zeker wel die Lena en ik ben 21 inmiddels ;)
Ik heb uitvoerig met Lena via DM gesproken en tot de conclusie gekomen dat zij de Lena is die ik ook bij DS heb bezocht. De persoon waar ik mee ben geweest bij MM is inderdaad niet Lena. Lena werkt tegenwoordig wel bij MM, maar ergens is het fout gegaan. Ik ga binnenkort een tweede poging bij MM wagen, want de echte Lena is goud waard.

Lena tot snel!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan