Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt niet wat je zegt . je moet al mijn recensies en opmerkingen eens goed lezen !!! Maar ben iets kieskeuriger... wandel ook al wat langer mee. Deze dame was gewoon...niets speciaal...,,om naar huis te schrijven.Denk er hetzelfde over… als ik de man zijn recensies lees zijn ze over heel de lijn 90% negatief en betweterig …
Kan goed zijn dat ze uw 'ding' niet is, ieder zijn keuze en smaak. Maar om daarom zo extreem negatief te doen en botweg te stellen dat iedereen er moet wegblijven is een belachelijke en idiote reactie.Klopt niet wat je zegt . je moet al mijn recensies en opmerkingen eens goed lezen !!! Maar ben iets kieskeuriger... wandel ook al wat langer mee. Deze dame was gewoon...niets speciaal...,,om naar huis te schrijven.
Dame zou misschien beter eerst wat fotos van haar online plaatsen...dan was de discussie er nu niet geweest omdat ik er ook niet zou heen gaan... Wijze les... zonder foto niet naar toe gaan...
Beetje mollig doet dit maar X 2 ... het uiterlijk wil ook wel iets.. en dat slaat bij haar tegen.Wie verwacht jij achter een ad zonder foto van iemand die zich huisvrouwtje noemt en die 160cm x 80kg is?
Een glamoureuze 50 jarige ex-playmate? Een van de Desperate housewives van Wysteria Lane?
Ik verwacht hier gewoon een puur natuurlijk ècht huisvrouwtje zoals je ze in elke supermarkt tegenkomt. Prententieloos, niet te groot, beetje mollig en beetje mature. Helemaal mijn ding.
Dit lekkere huisvrouwtje staat al even op mijn lijstje voor een volgende citytrip naar Antwerpen.
Ik heb nog dames bezocht zonder foto en ik moet zeggen dat ik van die dates zeker zo vaak tevreden was als van die mèt foto's. Hoe een dame eruit ziet zegt uiteindelijk niks over wat voor iemand ze is tijdens de date.
Dit is echt wel leuk om te lezen. Maar als.je 2 maal had gewild had je me.dat gerust mogen vragen tot de volgende mss nog een fijne avond xVandaag de eerste keer bij deze hele lieve sexy dame geweest.
Gevonden op RL en na hier een paar recenties gelezen te hebben men kans gewaagd. Het eerste kontact ging heel vlot via mail,een paar dingen gevraagd en ik kreeg het adres. Vlot te bereiken en de gratis parking was dichtbij. De ingang is heel discreet naast een zaak. Ze ontving me heel vriendelijk en na een stop in de badkamer gingen we naar haar slaapkamer. Alles was heel proper wat toch een heel goeie eerste indruk maakt. Ik vond haar een mooie vrouw en eens ze naakt was kon ik haar eens goed bekijken en ze mag gezien worden. Een mooi verzorgde dame met een beetje pak aan(zoals ik ze graag heb) heerlijk grote borsten met lekker stijve tepels. Eens op bed hebben we eerst gezoend en elkaar een beetje afgelast waarna ze vroeg of ik gepijpt wilde worden. Natuurlijk wilde ik dat geen probleem zei ze maar slikken doe ik niet. Als ik ging klaarkomen en het nog te vlug vond moest ik iets zeggen dan zou ze even stoppen... Daarna haar heerlijke kutje gelikt en gevingerd tot ze vroeg om even te stoppen, het was lekker nat geworden. Ze vroeg of ik wilde neuken(met condoom!) Maar ik had meer zin om gepijpt te worden wat ze dan ook meteen deed en goed kan. Zalig in haar mondje mogen spuiten, ik had een paar dagen gespaard en het mondje was vol waarna ze wel even naar de badkamer ging om haar mond te spoelen. Daarna nog een beetje liggen praten op haar bed over koetjes en kalfjes en afscheid genomen.
Ga ik nog terug, zeker weten!
Nu we elkaar leren kennen hebben ben ik zeker dat de volgende keer nog leuker zal zijn en ik weet nu al dat ze me met veel plezier 2 keer zal laten klaarkomen...
Mail haar en vraag het?Zou je deze vrouw mogen fisten?
Al snel leerde ik dat het uiterlijk van een dame totààl niks zegt over hoe ze is in bed. Ik nam me toen ook voor om me nooit aan de deur om te draaien voor een vriendelijke, frisse en verzorgde dame, ook al vind ik ze niet onmiddellijk mooi. De kans op slechte seks was toen echt niet groter dan nu, ondanks alle beeldmateriaal.Blonde Brigitte 38 mollig ontvangt privé in Stokrooie ma-vr 10u-18u TEL 011/etc...
Hey ik ben een normaal huisvrouwtje zeer verzorgd en cup d. Je kan men beschrijving bij mijn profiel terug vinden. Hygiëne is heel belangrijk hier. Mss ook de andere revieuws van mannen eens lezen dan krijg je mss een beeld van mij ? Spannend hé grtjesIk ben wel eens benieuwd hoe deze dame er uitziet. Iemand die een tip kan geven wat voor een type ze is, misschien een enigszins gelijkende foto?
Dit is zeker leuk voor jullie beiden ,en geef jullie dan ook gelijk , maar ALLES is wel zeer ruim vertaald vind ik .Zoals het LHuisvrouwtje schreef lees mijn vorige referentie daar staat alles maar dan ook als beschreven.
maar kort toch nog even dit, het was weeral top heb genoten vanaf de eerste tot de laatste minuut dat ik bij haar was. Ze doet ALLES behalve NZK wat ik trouwens ook nooit doe
Zou dom zijn van haar om na al wat er geschreven werd dan toch nzc voor te stellen!Zoals het LHuisvrouwtje schreef lees mijn vorige referentie daar staat alles maar dan ook als beschreven.
maar kort toch nog even dit, het was weeral top heb genoten vanaf de eerste tot de laatste minuut dat ik bij haar was. Ze doet ALLES behalve NZK wat ik trouwens ook nooit doe
Is een super lieve dame iddGisteren ook eens geweest, eerste keer. Vorige week ook afgesproken, maar toen annuleerde ze (spijtig dat ik het pas toen ik al op weg was ...). Maar niet getreurd, een nieuwe afspraak en deze keer alles ok. Behalve dat alles via mail moet verlopen en ik geen bevestiging kreeg toen ik ter plaatse was. De mail was door haar wel verstuurd, maar ik kreeg hem niet binnen. Uiteindelijk toch gevraagd dat ze even belde en dat heeft ze dan ook gedaan. Dus toch kunnen afspreken, al was het wel iets later, maar daar maakt e ze geen probleem van. Even handen wassen (piemel hoefde niet) als uitloper van Covid.
Uitgekleed en ik zag een mooie dame (korter haar, mooi geteinte huid, zuivere huid, ongeveer 1.70 m, met een heel klein buikje maar dat stoorde helemaal niet en was in harmonie met haar mooie borsten waarop mooie bruine tepels pronkten). Zalig tongen, pijpen (zonder, maar je hebt de keuze), likken (geniet ze wel van). Dan vraagt ze om of te neuken of te pijpen en klaarkomen. Dat doet ze ook voortreffelijk terwijl ik met haar poesje kon spelen en haar grote borsten. Ik kon in haar mond klaarkomen. Terwijl ik even bekwam, ging ze naar de badkamer om het uit te spuwen. Ze loopt niet direct weg maar houdt het even in haar mond.
Ik had gevraagd om mijn kontje te penetreren met een dildo, maar ze had er geen in huis. Ze had er nieuwe besteld en dan zou ze het zeker doen (volgende keer).
Dus voor een goedkoop (wat is goedkoop?) prijsje een vluggertje gemaakt dat toch iets is uitgelopen. Aanrader!
Hey fitte opa. Dit charmeert mij en was leuk om je terug te mogen verwennen. Leuk om te lezen Trouwens bedankt voor de mooie bloemen die je bijhad ... respect noem ik dat xx tot de volgende keer xxvandaag nog eens langs geweest en ik vond het gewoon weer super deze dame is gewoon een toppertje ik weet zeker dat ik in de toekomst zeker nog terug ga
ik heb er zeker een klik mee