- 37
- 05/05/22
- 60
Dat doe ik ook niet. Volgens mij heb je het verkeerde huisvrouwtje voor. Er staan er wel meerdere opZeg het dan ook niet via mail het wel kan..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat doe ik ook niet. Volgens mij heb je het verkeerde huisvrouwtje voor. Er staan er wel meerdere opZeg het dan ook niet via mail het wel kan..
Géén klant van de dame, maar het klopt we wat ze zegt... typ maar eens huisvrouwtje in de zoekbalk op RL.Al mijn klantjes weten dat dit niet kan bij mij zoals meerdere hier bevestigen
Zeg het dan ook niet via mail het wel kan..
Dit kan altijd gebeuren. Als er 1 klantje later doorkomt schuift alles op. Ok niet altijd even leuk maar de meeste klantjes passen zich aan. En sms van mij gekregen dat kan niet want ik werk per mail maar geen probeer ieder doet wat hij zelf wil. Veel succesVandaag met haar een afspraak willen maken. Stuurde een mailtje voor op een bepaald uur af te spreken, kreeg snel bericht dat het ok was. 2min later een mail met waar ik kan parkeren, daarna een mail of ik van Schoten ben, antwoorde positief hierop en kreeg weer een mail van waar ik vandaan kwam, geantwoord hierop en toen kwam er een mail met dat de afspraak niet door kon gaan maar wel een uur later. Dit paste niet voor mij en stelde voor wat vroeger te komen maar dit kon weer voor haar niet. Dus per mail afspreken is voor mij niet makkelijk met haar je moet blijven antwoorden dit is van de gekke. Heb met dezelfde al is voorgehad met sms net hetzelfde verhaal. Ik denk dat ik ze maar ga laten waar ze zit en op een ander ga. Geld kan je overal uitgeven.
Idd safety first. Toch heel belangrijk hoorBij die echte profs kan je ook beter geen NZC doen.
Nogmaals dit is nooit gebeurt. Mijn vaste klantjes en de klantjes die nieuw zijn weten dat wel. Maar ja je hebt er altijd die iemand slecht maken hè. Safety first hier !!Yeps.. hier klopt iets niet..onduidelijkheid troef = wegblijven
Gewoon een vriendelijke corecte dame. Ze doet wat ze belooft. Hygiene ok.Nogmaals dit is nooit gebeurt. Mijn vaste klantjes en de klantjes die nieuw zijn weten dat wel. Maar ja je hebt er altijd die iemand slecht maken hè. Safety first hier !!
Dank uGewoon een vriendelijke corecte dame. Ze doet wat ze belooft. Hygiene ok.
Wat zijn echte profs überhaupt Voor het geld danst den beer. En zo is het ook met sekswerkers. Geef ze een briefje van 500 en het condoompje verdwijnt.Bij die echte profs kan je ook beter geen NZC doen.
Mij mag je bieden wat je wil… Nooit zonder condoom ..Wat zijn echte profs überhaupt Voor het geld danst den beer. En zo is het ook met sekswerkers. Geef ze een briefje van 500 en het condoompje verdwijnt.
Hey heb wat vraagjes voor jou aangezien je er recent bij geweest bent . Haar tongzoenen is dat ok en aangezien ze goed pijpt doet ze dat goed nat en langdurig? Ben ook fan van grote borsten is daar wat pak aan.Afgelopen zondagochtend langs geweest. Lieve dame, mooi mature lichaam. Pijpt goed en is zeer aangenaam in omgang. Seks was ok.
KLopt.. zij doet het wel zonder maar wenst niet dat iedereen dit weet..wat normaal is...
Te veel extremen en eerder geschreven door de dvp in kwestie, denk ik eerder. Zéker enorm efficiënt, maar geen GFE.Ben enkele dagen geleden ook bij deze dame geweest. Ze ontvangt je bij haar thuis zowel zeer hygiënisch als extreem discreet, alles verloopt (enorm efficiënt) via mail. Ze is een dame van ik schat rond de 52 jaar, volslank, grote boezem, kort kapsel, ze ziet er extreem 'normaal' uit, waarmee ik bedoel dat diegene die een blonde milf verwachten niet aan het juiste adres zijn. Ze is enorm vriendelijk en praatvaardig en doet er alles aan om je snel op je gemak te brengen, en ze had ook rekening gehouden met mijn kledijwensen (string, hoge hakken). Over de actie zelf: ze kan extreem goed pijpen, er wordt extreem veel gezoend en ik heb het idee dat sowieso veel kan als je het zou vragen (maar tegen mij heeft ze nooit iets geopperd over NZC, en ik geloof ook oprecht dat ze daar niet in mee zou gaan, vraag het in elk geval zelf ook niet). Ik ben 55min binnen geweest en toch tweemaal kunnen komen.
Als je me vraagt of ik terug zou gaan moet ik echter het antwoord schuldig blijven... . Ik heb eigenlijk twee andere vaste adressen waar de (weinige) keren die ik ga ik steeds zeer tevreden terugkeer en de klik die ik daar heb, fysiek, die was er misschien net iets minder. Maar dan spreken we ook over zeer persoonlijke en subjectieve criteria die los staan van de dame zelf, die zoals reeds gezegd, alles doet om je een fijne tijd te bezorgen.
Te veel extremen en eerder geschreven door de dvp in kwestie, denk ik eerder. Zéker enorm efficiënt, maar geen GFE.
Zijn haar pijpkunsten nat en langdurig?Ben enkele dagen geleden ook bij deze dame geweest. Ze ontvangt je bij haar thuis zowel zeer hygiënisch als extreem discreet, alles verloopt (enorm efficiënt) via mail. Ze is een dame van ik schat rond de 52 jaar, volslank, grote boezem, kort kapsel, ze ziet er extreem 'normaal' uit, waarmee ik bedoel dat diegene die een blonde milf verwachten niet aan het juiste adres zijn. Ze is enorm vriendelijk en praatvaardig en doet er alles aan om je snel op je gemak te brengen, en ze had ook rekening gehouden met mijn kledijwensen (string, hoge hakken). Over de actie zelf: ze kan extreem goed pijpen, er wordt extreem veel gezoend en ik heb het idee dat sowieso veel kan als je het zou vragen (maar tegen mij heeft ze nooit iets geopperd over NZC, en ik geloof ook oprecht dat ze daar niet in mee zou gaan, vraag het in elk geval zelf ook niet). Ik ben 55min binnen geweest en toch tweemaal kunnen komen.
Als je me vraagt of ik terug zou gaan moet ik echter het antwoord schuldig blijven... . Ik heb eigenlijk twee andere vaste adressen waar de (weinige) keren die ik ga ik steeds zeer tevreden terugkeer en de klik die ik daar heb, fysiek, die was er misschien net iets minder. Maar dan spreken we ook over zeer persoonlijke en subjectieve criteria die los staan van de dame zelf, die zoals reeds gezegd, alles doet om je een fijne tijd te bezorgen.
Lang pijpen, maar niet met speekseldraden ofzo. Tongzoenen: zoals het hoortZijn haar pijpkunsten nat en langdurig?
En Het tongzoenen is dat voluit of het tipje van de tong ?
Zou je mij daar aub eens een antwoord op kunnen geven.
Hartelijk dank
Geen Platte poep,maar ook niet super rond.Volslank is prima, ik lees overal grote borsten maar niemand rept over haar billen. Zijn deze ook een beetje in vorm of heeft ze dat helemaal niet. Is het e.e.a. proportioneel in verhouding?