- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4666836-leila
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Gisteren bij Leila in Amersfoort geweest. Afspraak was snel gemaakt via whatsapp op de dag zelf. Ze ontvangt in een net appartement. Let wel op met parkeren, in een aantal straten rondom het complex geldt een parkeervergunning. Parkeren is wel goed mogelijk. Bij binnenkomst staat daar een hele mooie sexy vrouw in de gang en ik werd ontvangen met een lekkere kus op de mond.. Ik ben snel onder de douche gesprongen en toen kon het feest op bed beginnen. Leila begint met je lekker overal te kussen en te kriebelen, daarna zakt ze af om je te pijpen. Pijpen doet ze heel goed, lekker met gevoel en ze vraagt of je met of zonder condoom gepijpt wil worden. Het was een heerlijke stoeipartij op bed waarbij ik haar ook lekker gebeft heb. Dat staat niet in haar mogelijkheden, maar ik heb haar gewoon gevraagd of ze dat wilde en ze knikte bevestigend. Ze genoot er ook duidelijk van. Ik heb echt een fijn uur met haar gehad. Het kwam allemaal spontaan over, geen lopende band werk. Tongzoenen was ook lekker, al hebben we dat af en toe maar gedaan. Na afloop nog even lekker naast elkaar gelegen en wat over verschillende zaken liggen praten. Ze spreekt niet goed engels, maar je komt er wel uit met haar. Als laatste nog even douchen en toen naar huis. Bij het naar huis gaan ben ik nog even voorgesteld aan Amanda die hier ook bekend is op de site en de dames wilden wel een trio doen de volgende keer. Daar moet ik nog even over nadenken. Ik ga zeker nog een keer terug naar Leila. Verder is ze heerlijk fris overal.