Recensie Leiden Prive, Nathaly (voorheen Lovely Prive) 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harry_A

Vaste klant
153
29/05/22
105
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/nathaly/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wilde met Shirley afspreken, maar die was er al voor de 3e keer in korte tijd niet. Soort fantoomdame dus?
Gelukkig was de Spaanse Natally beschikbaar en die heeft mijn avond helemaal goed gemaakt.
Conversatie in het Engels liep goed en bij het trap oplopnen kon ik al haast niet van haar lekkere benen afblijven. Op dekamer even besproken wat wel en wat niet mocht (niet hard of ruw aanpakken) en op mijn vraag of ze ook zoende zei ze 'een beetje'.
Nou, dat was wel ietsje meer. Geen voorzichtige vlugge kusjes, marr vol op de lippen. Pijpen ging precies in een rustig tempo dat ik heerlijk vond en tenslotte werd ik nog lekker bereden.
Aanrader, ik hoop dat ze nog een tijdje blijft

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik kan helaas de review van de eerste pagina niet beamen. Ik was langsgegaan welliswaar op een tijdstip na het avondeten, maar ik had toch meer verwacht. Nathaly was totaal niet geinteresseerd om iets te doen. Zodra ik op de kamer was zei ze: ik doe NIET zoenen. De rest van de date was ook qua houding niet veel beter. Heel de tijd verveeld zeggen dat ze een ander standje moet doen, niet reageren op mijn vragen. Als ze wel reageerde was het vooral sarcastisch.

Het enige wat het nog goed maakte was dat ze een goed lichaam heeft en prima kunsten heeft, als ze bereid is die te gebruiken. Maar alles duurde veel korter dan ik wilde en ze wilde zelf niet doorgaan. Erg jammer

Ik kan helaas de review van de eerste pagina niet beamen. Ik was langsgegaan welliswaar op een tijdstip na het avondeten, maar ik had toch meer verwacht. Nathaly was totaal niet geinteresseerd om iets te doen. Zodra ik op de kamer was zei ze: ik doe NIET zoenen. De rest van de date was ook qua houding niet veel beter. Heel de tijd verveeld zeggen dat ze een ander standje moet doen, niet reageren op mijn vragen. Als ze wel reageerde was het vooral sarcastisch.

Het enige wat het nog goed maakte was dat ze een goed lichaam heeft en prima kunsten heeft, als ze bereid is die te gebruiken. Maar alles duurde veel korter dan ik wilde en ze wilde zelf niet doorgaan. Erg jammer
Ahh wat jammer om te horen. Waar zou het dan aan liggen? Tijdstip, avondeten, of is ze kieskeurig vwb klanten…?

Ahh wat jammer om te horen. Waar zou het dan aan liggen? Tijdstip, avondeten, of is ze kieskeurig vwb klanten…?
goeie vraag.. ik moet dan maar het laatste gokken. Ik heb zeker wel leuke dates gehad met DVP's waar er wel zeker interesse was van de andere partij (waarschijnlijk gemaakt, maar niet te merken), maar mogelijk viel ik bij haar niet in de smaak. Mogelijk was het gewoon een drukke dag voor haar. Het is lastig te zeggen.

Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Laatst nog eens bij LP naar binnen gewipt. Ben altijd een een groot fan geweest van deze tent. In de tijd vóór corona heb ik daar heel veel, zeg maar gerust ontelbare, prachtige dates gehad met de mooiste meiden (heb de dates ooit proberen bij te houden, maar ben er maar mee gestopt).
Twee dames zijn daar nog lange tijd mijn vaste dates geweest. Het werd tijd om weer eens langs te gaan om te zien of daar nog steeds interessante dames rondlopen voor el niño.

Blind gekozen voor Nathaly. Een dame met mooi donkerblond haar en een knap gezicht. Lekkere kont. Maar helaas had ik deze recensies niet vooraf gelezen. Anders had ik wijselijk anders beslist.

GFE staat bij haar aangevinkt op de website. Maar van GFE heeft ze expliciet gezegd dat ze dat niet doet.

Kussen staat bij haar aangevinkt. Dat bleef helaas beperkt tot wat voorzichtige zoentjes op de mond.

Verder viel de date dus helaas tegen. Herhalingsgevaar 0%.

Terug
Bovenaan Onderaan