Plaats hier informatie, opmerkingen en/of vragen die met de ramen in Leeuwarden te maken hebben.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHelemaal mee eens vroeger zaten er zat dames de hele esperanza waar ca 50 dames zaten is geslotenVandaag na een paar jaar weer eens naar Leeuwarden geweest... Heb er altijd veel fun gehad in het verleden de goede oude tijd... Maarrrr tegenwoordig wat een drama overal een euro in voor 3e garnituur dames die al lang over houdbaarheid datum zijn. Dan gelokt door de mooie foto's op LenJ maar in real live zien de dames er niet uit wat een afknapper. In het hofje mijn Spaans wat onderhouden zonder van bil zijn geweest en terug naar het Groningse waar het aanbod nog te doen is met een paar heerlijke roemeentjes waar de euro's beter aan zijn besteed... Kamer nummer vergeet ik altijd hahaha van de dames.
Nee dat huis vol met latinas is helaas gesloten. Voor alleen leeuwarden hoef je die hele reis niet te maken. Love n Joy, Hofje en Walhalla zijn nog open, Esperanza en Moulin Rouge zijn dicht (zelfde eigenaar).Zo zo dat klinkt niet best. Dus ik hoef de lange reis vanaf Rotterdam niet te ondernemen? Ik kan me nog heugen dat ik in het eerste huis kwam tjokvol latinas. Erg jammer hoor
Bedankt Fred, Ik had Leeuwarden wel op m'n lijstje staan (in de jaren 2002-2007 daar mijn toptijden beleefd, heerlijke meiden destijds vooral in de esperanza) maar rijd er nu beter dan maar niet meer voor om. Toch Jammer hoor.....Leeuwarden is momenteel (eigenlijk al sinds een tijdje, na de sluiting van Esperanza) niet de moeite waard. Ooit een bruisend stukje Leeuwarden, nu een saai, bijna uitgestorven straatje met 3 panden ('t Hofje, Walhalla en Love 'n Joy). Bovendien moet je in 't Hofje en Love 'n Joy een euro toegang betalen, wat op zich niet erg zou zijn mits er dan ook dames zitten. In Walhalla en 't Hofje vind je nu veelal Latina's, in Love 'n Joy veelal Oost-Europees.
De sfeer op de Weaze is niet meer wat het was en dat is jammer. Bovendien hebben de dames de prijzen verhoogd tot € 50 (in Walhalla kun je nog wel voor € 30 terecht) en dat is het niet altijd waard. Afhankelijk van waar je woont, zou Alkmaar of Groningen een beter alternatief zijn.
Voor diegenen die Leeuwarden nog kennen uit de "gouden tijd' (2000 - 2004) is het nu eerder een teleurstelling. Ik zou daar niet voor omrijden, laat staan speciaal voor in de auto stappen. Overigens is Groningen wel iets beter, maar zeker ook niet meer wat het geweest is.
Bedankt Fred, Ik had Leeuwarden wel op m'n lijstje staan (in de jaren 2002-2007 daar mijn toptijden beleefd, heerlijke meiden destijds vooral in de esperanza) maar rijd er nu beter dan maar niet meer voor om. Toch Jammer hoor.....
Daar ben ik het helemaal mee eens. Het is helaas niet helemaal meer wat het geweest is. Die trend is er in heel NL (behalve Den Haag misschien), maar er zitten best nog wel leuke dames.Er ligt nu een veel beter forum voor onze neus dan toen! Dit forum! Ik denk dan: er is zó gezeurd om een beter forum; waarom hebben we over Leeuwarden dan op dit moment nog slechts 3 schamele topics?
Dus gewoon opnieuw de schouders eronder en reviews schrijven! Er zitten ook nu juweeltjes!
Ja ze zat er vanmiddag dus ze is niet gestopt.hoi is eva uit het hofje alweer gespot.
Sanja zat laatst nog in Hofje 3. Lucia is al een lange tijd afwezig. Beatriz heb ik geen idee van.Keesje kwam vaak in de esperanza en daar waren 3 dames die ik veelvuldig bezocht Sanja Lucia en Beatriz waar zijn ze gebleven werken die nog ergens?
Sanja zat laatst nog in Hofje 3. Lucia is al een lange tijd afwezig. Beatriz heb ik geen idee van.