leeftijdsgrens

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat is er geoorloofd-acceptabel ?

• Vrouw: Leeftijd maal 2

Stemmen: 0 0,0%
  • Vrouw Leeftijd maal 2 plus 5

• Vrouw: Leeftij maal 2 plus 10

• Totaal aantal stemmers
    34
  • Opiniepeiling gesloten .
Helemaal mee eens.
Ik begrijp ook niet de wandelaars die steeds het randje opzoeken, net 18 of misschien wel net niet. Voor je het weet heb je dan een groot probleem.
Kan ik over mee praten. 2 keer belogen geweest. Wel geen probleem mee gehad. Langs ene kant is bvb klant 35j met een dvp van 18j minder raar dan een 60er die eentje van 20 bezoekt. Mijn mening natuurlijk

Voor mij is de ideale leeftijd zo rond de 25, dus ergens tussen de 23 en 27 jaar zijn vrouwen volgens mij op hun hoogtepunt zowel qua uiterlijk als seksuele energie, en hebben ze meestal al enige ervaring opgedaan.
Onder de 23 begin ik me wat ongemakkelijk te voelen, boven de 27 begint bij de meeste dames het verval in te treden. Nou ja uitzonderingen daargelaten.

@bwc22 Wees er u van bewust dat er meegelezen word. Je kan er misschien niks aan doen dat je een 17 jarige voorgeschoteld kreeg, maar je zou niet de eerste zijn die er problemen mee krijgt. Als je twijfelt, gewoon identiteitskaart ofzo vragen ;)
Is al een tijd geleden. Ik denk niet dat zoiets nog voor problemen kan zorgen. Ik heb althans geen schrik daarvoor. Bedankt voor de raad.

Ik kom toch meestal bij dames va. einde 20 tot ergens in de 40 uit.
Jonger kunnen zij erg mooi zijn, maar meestal heb ik dan geen gezamenlijke basis voor een gesprek, dat ik bij een GFE ook belangrijk vind. Ook voel ik mij door erg jonge dames gauw afgewerkt.
Maar boven de 30 beginnen de dames meestal de bemoeienissen van mij als hun bezoeker meer te waarderen en laten zij zich ook eerder gaan. Daar is de kans op samen genieten veel groter. Zeker als de dames geen fulltime prof's zijn, maar vooral voor hun eigen plezier bijklussen.
Maar ik heb zeker naar boven geen vaste leeftijdsgrens. En in uitzonderlijke situaties zou ook eens een jonge dame va. 18 in aanmerking kunnen komen, als er echt onderling een "klik" is. Ik denk dan vooral aan een donkere dame. Die zijn vaak wat makkelijker en natuurlijker in het uitleven van hun seksualiteit.

Ik kom toch meestal bij dames va. einde 20 tot ergens in de 40 uit.
Jonger kunnen zij erg mooi zijn, maar meestal heb ik dan geen gezamenlijke basis voor een gesprek, dat ik bij een GFE ook belangrijk vind. Ook voor ik mij door erg jonge dames gauw afgewerkt.
Maar boven de 30 beginnen de dames meestal de bemoeienissen van mij als hun bezoeker meer te waarderen en laten zij zich ook eerder gaan. Daar is de kans op samen genieten veel groter. Zeker als de dames geen fulltime prof's zijn, maar vooral voor hun eigen plezier bijklussen.
Snap precies wat je bedoeld.
Ik heb bij mijn vaste dames ook vaak hele gesprekken over het dagelijks leven.

Snap precies wat je bedoeld.
Ik heb bij mijn vaste dames ook vaak hele gesprekken over het dagelijks leven.
Ook wb. humor bv.: Met mijn vaste dame van nu 40 j. kan ik samen geregeld van harte lachen en wij kunnen ook met ironie met elkaar omgaan, dat is allemaal met heel jonge dames veel moeilijker, ingewikkelder, gevoeliger.
Levenservaring komt je geregeld ook bij de seks ten goede.

Altijd jammer wanneer oudere mannen de minimum grens van 25-30 jaar aanhouden want ik val daar dan net buiten.
And I like older people... 💔
Nou Belle,dan zou ik die eerdere reactie in een ander topic om nog 10jaar lang 23 te blijven in je advertenties maar laten varen en een klein beetje doen zoals de meeste DVP .enkele jaartjes liegen maar dan in de omgekeerde richting en dat kan je dan 10jaar aanhouden hè. Iedereen blij niet. En met de maturiteit die ik bij jou ervaar zou niemand twijfelen aan 25 of 26.
Een kwieke 55jarige.

Tussen de 20 en 40 jaar maar leeftijd maakt niet uit zolang het GFE gevoel er is en de klik er is laat ik alles op mij afkomen.heb nu al enkele dvp bezocht en ik ga het bij deze dames houden. Geef ook niet aan wie mijn nummer 1 is de dvp die hier op het forum aanwezig zijn zullen dat wel weten. Wie mijn favoriete is en nee ik ben niet naïef 😉

Ik blijk tussen de 22 en 35 te zoeken. Tenminste daar kom ik vaak op uit.
Heb met alle vrouwen van alle leeftijden levendige gesprekken over van alles en nog wat. Ben zelf 56, voel me nog jong genoeg om in de leugen te geloven dat ik er nog werkelijk toe doe. 😂😂
Nou ja, genoeg lol en plezier.

Ik denk dat iemand van 24 die dit werk doet een berg levenservaring heeft die ervoor zorgt dat je een goeie gesprekspartner bent.
Dus leeftijd ansich zegt niet zoveel vind ik.

Mijn leeftijdsgrens zit vanaf 20/21 jaar tot men nog de trap op kan komen. Soms sluipt er wel eens iemand tussendoor die onder mijn grens zit, maar die zijn op 1 hand te tellen.

Iedereen die een beetje kan rekenen, weet ook wel dat mijn verjaardag al even is gestopt toen ik 41 werd, maar zolang mijn echte leeftijd mij niet (helemaal) verraad laat ik het gewoon zo 😊 Trouwens de meeste geloven het niet eens 😆, dus prima! Kan ik nog fijn een flink poosje doorgaan met wat ik leuk vind 🥰

Vanaf legale leeftijd tot 50 +... ik moet wel zeggen ik val meer op jonger meisjes maar oudere dames hebben ook wel een aantrekkingskracht ... er kunnen tussen de meisjes onder de 21 verdorie hete donders zitten en bij de oudere dames zeker ook en daar voel je hun ervaring dan weer meer .
Volgens mij is leeftijd geen reden voor een slechte of goede ervaring ... 18 - is een no go zowiezo
Ik heb ook nog op mijn lijstje staan om het leeftijd verschil zo groot mogelijk te hebben ... ik weet niet wat het record is maar ik wil het wel verbreken😅 ... zolang mijn gezondheid het toelaat natuurlijk 😜

Och, de dames adverteren toch al niet met hun echte leeftijd, dus waarom zou ik de illusie hebben dat ik alleen maar dames in een bepaalde leeftijdscategorie date? Denk je alleen maar, ik noem maar wat, 24 tot 32 te daten vanwege de één of andere arbitraire regel die je bedacht hebt, zijn de dames in werkelijkheid tussen 28 en 40. Daarom maak ik me niet zo druk over leeftijd, zolang het maar legaal is.

Voor mij speelt leeftijd geen rol (wel meerderjarig!) maar veeleer dat de dame en ik op dezelfde golflengte zitten. Ik wil een dame die zelf voor de job kiest en dit met overgave doet. In de realiteit kom je dan bij de zoektocht, met vallen en opstaan, toch wel enkele pareltjes tegen die mij een aangenaam gevoel geven. Dit kan een dame van 22 jaar zijn of boven de 5o en meestal een Nederlandstalige …

Terug
Bovenaan Onderaan