Thomas1990
Vaste klant
Ik date meestal tot +/- 32 jaar. Maar meestal is de dame rond de 24
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKan ik over mee praten. 2 keer belogen geweest. Wel geen probleem mee gehad. Langs ene kant is bvb klant 35j met een dvp van 18j minder raar dan een 60er die eentje van 20 bezoekt. Mijn mening natuurlijkHelemaal mee eens.
Ik begrijp ook niet de wandelaars die steeds het randje opzoeken, net 18 of misschien wel net niet. Voor je het weet heb je dan een groot probleem.
Is al een tijd geleden. Ik denk niet dat zoiets nog voor problemen kan zorgen. Ik heb althans geen schrik daarvoor. Bedankt voor de raad.@bwc22 Wees er u van bewust dat er meegelezen word. Je kan er misschien niks aan doen dat je een 17 jarige voorgeschoteld kreeg, maar je zou niet de eerste zijn die er problemen mee krijgt. Als je twijfelt, gewoon identiteitskaart ofzo vragen
Snap precies wat je bedoeld.Ik kom toch meestal bij dames va. einde 20 tot ergens in de 40 uit.
Jonger kunnen zij erg mooi zijn, maar meestal heb ik dan geen gezamenlijke basis voor een gesprek, dat ik bij een GFE ook belangrijk vind. Ook voor ik mij door erg jonge dames gauw afgewerkt.
Maar boven de 30 beginnen de dames meestal de bemoeienissen van mij als hun bezoeker meer te waarderen en laten zij zich ook eerder gaan. Daar is de kans op samen genieten veel groter. Zeker als de dames geen fulltime prof's zijn, maar vooral voor hun eigen plezier bijklussen.
Ook wb. humor bv.: Met mijn vaste dame van nu 40 j. kan ik samen geregeld van harte lachen en wij kunnen ook met ironie met elkaar omgaan, dat is allemaal met heel jonge dames veel moeilijker, ingewikkelder, gevoeliger.Snap precies wat je bedoeld.
Ik heb bij mijn vaste dames ook vaak hele gesprekken over het dagelijks leven.
dit is ook vaak mijn keuzeik tussen de 18 en 25 .... en het liefst aziatich klein en tenger , kleine tietjes
Nou Belle,dan zou ik die eerdere reactie in een ander topic om nog 10jaar lang 23 te blijven in je advertenties maar laten varen en een klein beetje doen zoals de meeste DVP .enkele jaartjes liegen maar dan in de omgekeerde richting en dat kan je dan 10jaar aanhouden hè. Iedereen blij niet. En met de maturiteit die ik bij jou ervaar zou niemand twijfelen aan 25 of 26.Altijd jammer wanneer oudere mannen de minimum grens van 25-30 jaar aanhouden want ik val daar dan net buiten.
And I like older people...
Datzelfde geldt voor mannen die een maximum leeftijd van de dame hanteren.denk dat die oudere mannen heel wat missen dan
Ik mag toch hopen dat je minimaal 50 bent?(eigen leeftijd / 2) - 7... bevalt me toch beter!
Je kan met babbette blue afspreken die word 82Ik heb ook nog op mijn lijstje staan om het leeftijd verschil zo groot mogelijk te hebben ... ik weet niet wat het record is maar ik wil het wel verbreken ... zolang mijn gezondheid het toelaat natuurlijk
als er onder de muts een baard zit is t Grote SmurfAlles tussen de 18 en tot het er goed uit ziet, mijn oudste is volgens mij de 60 al voorbij, maar ziet er nog steeds goed uit, ik vind dat je het aan de muts wel kunt zien dat ze ouder zijn.