dickdebock
Meubelstuk
Je haalt wat dingen door elkaar. Jij hebt seks met een dvp als jij haar fijn vindt, en zij heeft seks met jou, als je netjes betaalt en je weet te gedragen. Na drie volgende klanten weet zij niet eens meer hoe jouw "oud lijf" er zonder broek uit ziet.Leuk onderwerp. Leeftijd, doet het ertoe? Ik ben van de oudere categorie hier op het platform. Voor mijzelf is een dame van rond de 30 jaar of jonger niet meer van toepassing. Opa die betaalt en denkt dat de dames dit geen punt vinden. Hou toch op, tuurlijk doet leeftijd ertoe. Voor een jongedame is een 'oud lijf' toch niet fijn om mee aan de gang te gaan.
Als ik dan logisch verder redeneer in die richting, dan heb jij dus misschien bij seks met een leeftijdsgenote het gevoel dat je met je zus of met je schoonzus ligt te seksen?En voor mij heeft het een gevoel dat ik met mijn dochter of zelfs kleindochter lig te sexen.
Je moet altijd nadenken in het leven, maar soms kan je ook wel eens te vér gaan denken. Zoals bij het seksen. Het is allemaal zeker en vast goed bedoeld hoor, maar zet het uit je hoofd, en geniet. Vergeet je kleindochter even, en fantaseer dat die jonge dvp erg veel lijkt op de meisjes waarbij je in je jonge jaren je eerste seksueel geladen erecties kreeg. Droom van je jeugd, en schaam je niet om de natte droom die je dadelijk in zo'n leuke dvp gaat krijgen.
Als je dat zo echt aanvoelt, moet je je zelf respecteren, maar ik zie geen probleem in een leeftijdsverschil, als het over normale en volwassen mensen gaat.Dat wil je toch niet, voelt toch niet goed, al betaal je extra. Nee hoor, dat moet niet. Dus is voor mijzelf de minimale leeftijd van een dame rond de 40.
Een zeer nobele gedachte uiteraard, maar je kan toch ook respect en begrip opbrengen voor mensen van een andere leeftijd. Als je een dvp gaat daten die veel jonger is, en zij vindt dat prima, wat is dan het probleem? Er zijn toch ook jongere dvp's die te kennen geven dat zij liever daten met mannen boven een bepaalde leeftijd.Alles heeft te maken met respect en begrip.