Leeftijd van de wandelaar wanneer gooi je de handdoek in de ring wanneer ben je je eigen houdbaarheidsdatum overschreden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcus d b

Vaste klant
118
07/06/23
149
9
Er was een rubriek over de leeftijd van de DVP's dat ging meer over "kloppen die leeftijden eigenlijk wel van de DVP's of liegen ze er een beetje op los?"
maar wat over ons zelf?
mijn vraag aan de veteranen onder de wandelaars
wat denken we van ons zelf wanneer wordt het tijd om te stoppen?

ik stel mezelf nog altijd voor aan een DVP bij een eerste contact waarbij ik mijn leeftijd vermeld zeker als het leeftijdsverschil meer dan 20 jaar beschrijft
het gekke is dat dit nooit een probleem oplevert waarschijnlijk maakt het de DVP nu echt niet uit als je maar betaald maar goed
wanneer vinden we zelf dat onze houdbaarheidsdatum overschreden is en stoppen we er mee?
dit is dus een vraagje aan de mede veteranen

Het lijkt me dat de leeftijd daarvoor een bijzaak is. Je stopt waarschijnlijk als je er geen zin meer in hebt of als het de moeite niet meer waard is voor wat voor reden dan ook. Kan me nauwelijks voorstellen dat iemand op zijn 65e nog volop aan het genieten is van het neuken en dan maar stopt op zijn 66e omdat dat nou eenmaal de leeftijd is die hij voor ogen had om met wandelpensioen te gaan.

Grappig. Ik merk dat ik de laatste 2 jaar echt minder presteer, en nu ook minder libido, lust, krijg. Nu 71.
Maar met 2 jonge trans TVP's van 23 (een inmiddels 25) kan ik nog heerlijk genieten. Geen van beide hebben ooit geklaagd over mij, integendeel, ze genieten ook echt, ook al komen ze ook niet meer zo makkelijk klaar door de hormonen.
Lekker zoenen en pijpen, een man pijpen staat nog op mijn bucketlist.

De houdbaarheidsdatum bepaal jezelf, de rest heb je minder onder controle, zolang je zin hebt en je aangetrokken voelt zal je snel een erectie krijgen en er voldaan buiten stappen, indien niet, mag je je vragen stellen of dit het nog waard is en zo niet kan je beter stoppen.

Leuk onderwerp. Leeftijd, doet het ertoe? Ik ben van de oudere categorie hier op het platform. Voor mijzelf is een dame van rond de 30 jaar of jonger niet meer van toepassing. Opa die betaalt en denkt dat de dames dit geen punt vinden. Hou toch op, tuurlijk doet leeftijd ertoe. Voor een jongedame is een 'oud lijf' toch niet fijn om mee aan de gang te gaan. En voor mij heeft het een gevoel dat ik met mijn dochter of zelfs kleindochter lig te sexen. Dat wil je toch niet, voelt toch niet goed, al betaal je extra. Nee hoor, dat moet niet. Dus is voor mijzelf de minimale leeftijd van een dame rond de 40. Alles heeft te maken met respect en begrip.

In feite is het simpel, geen motivatie meer betekent eens de pauzeknop indrukken of stoppen.
Bij sommige dames maakt het niet echt veel uit wat je leeftijd is als je maar betaalde voor haar diensten en zijn dikwijls niet zozeer bezig met een leeftijd zolang je maar respectvol en proper bent.
Ikzelf ben nu een veertiger en kan het nog goed vinden met een twintiger, al kan ik mij inbeelden dat dit voor iemand van een andere leeftijdscategorie anders ligt!

Houdbaarheid is zolang je apparaat nog werkt en je fysiek nog in staat bent tot seks. Dat kan lang zijn, zie Donald Trump en Mick Jagger.

Wel kun je als de jaren gaan tellen eens stilstaan bij de dames die je bezoekt. Ik ben bijna 50 en een meid van in de 20 bezoeken, voelt voor mij heel ongemakkelijk. Dan voel ik me een ouwe viezerik. Ze ziet me aankomen.... Ik bezoek één dame van 32, rest is tussen de 40 en 55.

Grappig. Ik merk dat ik de laatste 2 jaar echt minder presteer, en nu ook minder libido, lust, krijg. Nu 71.
Maar met 2 jonge trans TVP's van 23 (een inmiddels 25) kan ik nog heerlijk genieten. Geen van beide hebben ooit geklaagd over mij, integendeel, ze genieten ook echt, ook al komen ze ook niet meer zo makkelijk klaar door de hormonen.
Lekker zoenen en pijpen, een man pijpen staat nog op mijn bucketlist.
Graag. ! Heb je een privé bericht gestuurd. Ben gek op trans/Travs. Lees mijn memoires eens. Iedereen kan die vragen. 💋🍆💦

Ik ben ook de jongste niet meer maar heb nog altijd (zoals onze zuiderburen zo pooi zeggen) goesting naar sex en bezoek dan ook nog graag en met regelmaat DVP's.
En, zoals ik al eerder aangegeven heb in een ander topic, is de ideale leeftijd van een vrouw (al dan niet een DVP) voor een man is de helft van je eigen leeftijd + 12...

Tall

Ik ben ook de jongste niet meer maar heb nog altijd (zoals onze zuiderburen zo pooi zeggen) goesting naar sex en bezoek dan ook nog graag en met regelmaat DVP's.
En, zoals ik al eerder aangegeven heb in een ander topic, is de ideale leeftijd van een vrouw (al dan niet een DVP) voor een man is de helft van je eigen leeftijd + 12...

Tall
70/2+12=47. Doe mij maar een van van 23!

Terug
Bovenaan Onderaan