Recensie Leah, Haus Nr 5 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ben Bedacht

Newbie
24
28/10/22
4
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Leah bezocht bij Huis Nr 5 in Nordhorn. Had van te voren al gekeken en Leah sprak me zeer aan. Zeer blij dus dat ze bij de twee dames zat die zich voorstelde.
(Risico als je zonder afspraak gaat).

Leah is een heerlijke puur natuur dame met, als je zoals ik van echte / kleine borsten houdt, de mooiste die je ooit gaat zien. En, met in tegenstelling tot de foto's, een prachtige bos blonde krullen. Erg schattig.

Ze voelde me goed aan, komt niet vaak voor, en een heel fijne tijd met haar gehad. Ze neemt rustig de tijd en het is ook nog fijn om met haar na te kletsen. In perfect Engels en Duits. Is ook wel eens anders.

Kans op herhaling is erg groot. Ik ga de agenda in de gaten houden.

.....Heb haar ook even op de hoogte gebracht van deze site, So Leah, If you read this: "Thank you very much and looking forward to see you again (Been made-up ;) )

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Wah, vanavond een bezoekje gebracht aan Leah. Wat een leuke dame zeg!

Lekker veel zoenen, neemt zelf veel initiatief "zullen we dit strandje doen, dan ben ik net een Pretzl en kun je lekker diep"
"Magst du eierlecken?"
Vingeren met 1 vinger was niet voldoende, pakte mn hand en drukte een 2e naar binnen 🤣 Ze vroeg ook of ze zich mocht vingeren tijdens het neuken, blijkbaar vinden sommige mannen dat niet fijn.

Tijdens de seks fijne subtiele aanrakingen en tussen de twee ronden een stevige massage.

Bovenal ook een intelligente en lieve dame, tijdens de massage en tussendoor fijn gepraat.

Ik kom zeker terug! Oh ja, anaal doet ze alleen met kleine piemels 😆 Dus dat kon niet.

Gisteren weer een bezoekje gebracht aan Leah. Eerste keer dit jaar, volgens mij was het zelfs mn eerste bezoek bij Nr7 en 5 sinds het bezoek hierboven.

Anderhalf uur samen met deze dame verbracht. Anders dan de vorige keer had ze nu haar tongpiercing in en had ze een Magic wand andere vibrator op het nachtkastje liggen, die ze ook gebruikte terwijl we in doggy bezig waren. Ik voelde haar ook heftig samentrekken toen.

Na de eerste ronde haar een tijd gelikt waarbij ze nog twee maal kwam (of deed alsof, maar kun je ook zweten en rood aanlopen faken?)

Leah staat niet toe dat je eigen condooms gebruikt ("de meeste mensen staan dat niet toe" aldus haar - zij is de eerste die het niet toestaat bij Nr5/7) en door het te strakke condoom bleef ik niet zo hard als ik wou. Leah kent dr trucjes "je kunt ook een cockring maken van een condoom, zal ik dat proberen?"
Nog nooit zon ding, maar joh ze gaat haar gang maar en warempel het werkte! Dus hup, snel ronde twee. Kon lekker lang volhouden en vervolgens kwam ze nogmaals klaar en ik moet veel later. Moe maar voldaan nog een tijdje zoenend bovenop elkaar gelegen.

Daarna nog een fijne massage en toen was de tijd ook bijna gepasseerd.

Doe het tegenwoordig wat rustiger aan. Ipv twee bezoekers kun je ook flink wat glaswol kopen (ligt wat minder lekker) en Leah kan aardig zuigen maar heeft geen aansluiting voor een invalzaag. Lang getwijfeld over een bouwstofzuiger terwijl ik anders zo'n bedrag zonder twijfel spendeerde voor twee uurtjes 😆 Dus ja, financieel prioriteiten wat verschoven maar ik denk dat dat een volgend bezoek wel weer bij Leah zal zijn.

Omdat ik Nordhorn prefereer boven Rheine nog een dagje gewacht met het bezoeken van Leah. Best wel wat gespannen want bij mij is meestal na twee bezoekjes aan dezelfde dame de glans / spanning er wel een beetje af.

Maar zo niet bij Leah.

Wederom heb ik me prima met haar vermaakt met zowel het eerste als tweede deel van het bezoek. Velen zullen er niet voor komen maar ik vind het altijd prettig napraten met haar.

De kans is nog steeds heel erg groot op een herhalingsbezoek en dat wordt dan een recordaantal bij dezelfde dame voor mij. Heel bijzonder!

Leah, you are the best ;).

Terug
Bovenaan Onderaan