WHEM Le Baron, Heerewaarden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Uit betrouwbare bronnen: Debbie, Chanel, Silvia, Tess,
Debbie is top. Ik zou al alleen voor haar gaan.
Andere namen zeggen me niks. Ik vraag het ook niet altijd. Gezichten kan ik me beter herinneren.
Ik kan me ook nog een Lisbeth (? weet niet of ik naam goed schrijf) en Patricia herinneren? Zijn die er ook nog?

Hi, wellicht een rare vraag voor dit forum, maar wij zijn een ervaren swingers stel (zij midden 40 en een charmante sensuele verschijning). Zij heeft al een tijdje de fantasie om eens een 'dame van plezier' te zijn en zijn nu aan het kijken of een Sauna Club iets voor ons is (hij blijft dan beneden als zij voor de actie naar een kamertje gaat). Nu leek Le Baron ons in eerste instantie wel wat, maar krijgen niet scherp hoe eea nu precies werkt. Uit mail contact met Le Baron zelf blijkt dat er geen commerciële activiteiten plaatsvinden, maar hij kan dat natuurlijk niet open erkennen. Hier op dit forum lezen we dat de dames wel tegen een financiële vergoeding lekkere diensten mogen aanbieden, maar dat dat met een muntje gaat. Kunnen jullie uitleggen hoe dat dan precies werkt? Kan de dame het muntje later inwisselen tegen geld of wordt er op de kamers alsnog gewoon cash afgerekend?

Als jullie nog andere voorstellen hebben voor lokatie als sauna clubs (Le Grand kennen we, maar hebben we twijfels over en Six Sense / regio Koln / Dusseldorf ligt voor ons te ver uit de route.

Thnx alvast!

Le Baron noemt zichzelf een parenclub, en is dat ook wel een beetje, maar ik beschouw het vooral als een bijzonder soort bordeel. Bij de KvK staan ze ingeschreven als "Partycentrum", bij de gemeente zijn ze gewoon bekend als seksinrichting, zoals dat in het ambtelijk jargon heet.

Als je binnekomt betaal je entree. Voor een man alleen is dat EUR 80. Bij binnenkomst krijg je een "muntje", een soort flippo, die je een dame toe kunt stoppen als zij seks met je wil hebben. Die dame kan de flippo bij vertrek inleveren voor 40 euro. Je kunt muntjes bijkopen aan de bar maar ook (ook al zegt de club dat dat eigenlijk niet de bedoeling is) een dame extra cash geven, bijvoorbeeld voor extra diensten of meer tijd.

Er zijn dus altijd dames aanwezig die seks met andere bezoekers zoeken om die muntjes te krijgen. Je kunt het noemen hoe je wilt, maar dat is dus gewoon prostitutie. Een vaste groep dames is er een paar dagen per week en kun je dus als beroeps-DVP's beschouwen. Daarnaast komen er ook dames incidenteel en koppels, die ook allemaal een muntje kunnen vragen.

Als je je fantasie om eens dame van plezier te willen zijn wilt uitleven kun je hier dus wel terecht. Handig is dan om te weten dat de kamertjes afsluitbaar zijn, maar wel kijkgaten hebben; je kunt dus door andere gasten bekeken worden terwijl je aan het seksen bent. Als je dat niet wil zijn er ook tegen extra betaling twee echt afgesloten kamers te huren.

Maakt dat het een beetje duidelijk?

Laatst bewerkt:
Inbegrepen bij eu80 entree is lunch / diner waarbij je je niet al te veel moet bij voorstellen.
Indien je niet wilt bekeken worden kun je idd een speciale kamer huren of simpelweg kijkgaten dichtstoppen.

Le Baron noemt zichzelf een parenclub, en is dat ook wel een beetje, maar ik beschouw het vooral als een bijzonder soort bordeel. Bij de KvK staan ze ingeschreven als "Partycentrum", bij de gemeente zijn ze gewoon bekend als seksinrichting, zoals dat in het ambtelijk jargon heet.

Als je binnekomt betaal je entree. Voor een man alleen is dat EUR 80. Bij binnenkomst krijg je een "muntje", een soort flippo, die je een dame toe kunt stoppen als zij seks met je wil hebben. Die dame kan de flippo bij vertrek inleveren voor 40 euro. Je kunt muntjes bijkopen aan de bar maar ook (ook al zegt de club dat dat eigenlijk niet de bedoeling is) een dame extra cash geven, bijvoorbeeld voor extra diensten of meer tijd.

Er zijn dus altijd dames aanwezig die seks met andere bezoekers zoeken om die muntjes te krijgen. Je kunt het noemen hoe je wilt, maar dat is dus gewoon prostitutie. Een vaste groep dames is er een paar dagen per week en kun je dus als beroeps-DVP's beschouwen. Daarnaast komen er ook dames incidenteel en koppels, die ook allemaal een muntje kunnen vragen.

Als je je fantasie om eens dame van plezier te willen zijn wilt uitleven kun je hier dus wel terecht. Handig is dan om te weten dat de kamertjes afsluitbaar zijn, maar wel kijkgaten hebben; je kunt dus door andere gasten bekeken worden terwijl je aan het seksen bent. Als je dat niet wil zijn er ook tegen extra betaling twee echt afgesloten kamers te huren.

Maakt dat het een beetje duidelijk?
Thanks voor je uitgebreide antwoord en dat klinkt dan inderdaad een beetje als wat ik zoek. Is ook niet de bedoeling dat ik helemaal voor niets op mijn rug ga liggen...:)....40 euro voor een half uurtje is dat dan, neem ik aan? Moet zelf wel een beetje een klik hebben voordat ik met iemand een kamertje op zou gaan, maar als ik dan wat meer zou willen verdienen zou ik me dus op meer mannen moeten focussen...eens kijken of dat me lukt....

Is vrijdag in de loop van de middag / begin van de avond een goed moment met voldoende 'aanloop' van mannen een eerste ervaring als dvd voor mij? Hope so, want ga dan eens snel kijken met mijn mannetje....Hoop niet dat er concurrentie tussen de dames onderling is, want dat zou me niet echt liggen...

Carmen X

Ik weet niet hoe ver jullie er vandaan wonen, maar als dat geen belemmering is zou ik er gewoon eens gaan kijken, en dan is vrijdag (laat) in de middag of de avond inderdaad wel een geschikt moment. Je loopt wat rond of drinkt wat aan de bar en je raakt vanzelf wel met wat mensen aan de praat. Bevalt het je niet, of vind je niemand waar het mee klikt, dan doe je gewoon niks. Niemand verplicht je om in actie te komen als je er bent, dus vind je het niks dan ben je een ervaring rijker en is er verder geen man overboord.

Ik weet niet hoe ver jullie er vandaan wonen, maar als dat geen belemmering is zou ik er gewoon eens gaan kijken, en dan is vrijdag (laat) in de middag of de avond inderdaad wel een geschikt moment. Je loopt wat rond of drinkt wat aan de bar en je raakt vanzelf wel met wat mensen aan de praat. Bevalt het je niet, of vind je niemand waar het mee klikt, dan doe je gewoon niks. Niemand verplicht je om in actie te komen als je er bent, dus vind je het niks dan ben je een ervaring rijker en is er verder geen man overboord.
Gaan we doen! Een ervaring rijker en een fantasie armer, we zien het wel....Ben er zelf ieder geval klaar voor en heb er zin an...:)
En wonen in de buurt van Amsterdam dus in een klein uur aan te rijden....Ook weer wat dichter bij dan Le Grand waar we ook nog aan gedacht hebben....

Persoonlijk denk ik dat jouw bericht heel wat losmaakt.
Veel interesse verwacht ik.
Zelf kan ik niet maar ook ik ben wel getriggerd door jou, het zou een geweldige ervaring zijn.

Veel plezier in ieder geval.
Haha...we gaan het zien en ben benieuwd....Ben charmant en klassiek, maar als de klik er is....bere g....

Mag me altijd een privé berichtje sturen hoor...who knows...:)

Laatste zaterdag dat ik was waren er 8 vrouwen die muntjes verzamelden.
Vaste meuk van Jolanda, Josephine, Hannie, Liesbeth.Zelf met Felicia geweest een Afrikaanse.
De (oudere)mannen die daar komen zijn ook veel dezelfde . Er zijn er bij die komen daar 3 x in de week.
Jongere mannen zijn wel vaak buitenlanders. Arabieren.
@Robert & Carmen veel plezier!!!

Laatste zaterdag dat ik was waren er 8 vrouwen die muntjes verzamelden.
Vaste meuk van Jolanda, Josephine, Hannie, Liesbeth.Zelf met Felicia geweest een Afrikaanse.
De (oudere)mannen die daar komen zijn ook veel dezelfde . Er zijn er bij die komen daar 3 x in de week.
Jongere mannen zijn wel vaak buitenlanders. Arabieren.
@Robert & Carmen veel plezier!!!
Felicia ken ik wel, die komt altijd met Julie mee als ze niet hoeft te werken. Ik vind haar aardig maar niet aantrekkelijk. Van de anderen die je noemt vind ik alleen Joséphine de moeite waard, met de rest ga ik nog niet mee naar de kamer al zouden ze me muntjes achterna smijten. Lang geleden dat ik er op zaterdag ben geweest.

Terug
Bovenaan Onderaan