Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Het is aan de prijs , het entreegeld.
Maar ja de kamer is dan weer gratis.
Maar ja de kamer is dan weer gratis.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren€ 90,-Hoeveel kost dan entree van de gangbang die volgende week dinsdag is?
en over welke uitzonderingen hebben we het dan??Het gros van de dames daar mag nog niet aan me zitten als ze mij geld geven in plaats van andersom, maar er zijn een paar uitzonderingen die me er toch nog af en toe naartoe lokken.
Is het ook. Heel soms is er misschien een stel waar je kunt aansluiten. Het gastenboek op de site moet je met heel veel zout nemen. Als je dat leest zou je denken dat er veel stelletje komen. De beheerder schrijft de meeste zelf. Als je Duitsland gewend bent en dat je standaard is gaat het tegen vallen.Hallo,
Wil hier volgende week zondag voor het eerst nar toe gaan, begrijp ik nou goed, van wat ik hier lees dat je voor die 80 maar 1 keer kunt sexen met iemand.
dan lijkt het me meer een bordeel van parenclub.
Ben wel benieuwd, eerste keer Nederland, tot nu toe altijd Duitsland
Ik kom er ook veel minder dan een tijd geleden. Ten eerste omdat ik 's avonds zelden kan en je overdag wel veel geluk moet hebben met wie er toevallig aanwezig zijn. Maar ook wel omdat ik de entree gewoon hoog vind voor wat het is: 40 euro alleen om er te mogen zijn, en dan 4 euro voor een colaatje of een koffie af te tikken, met krakkemikkige douches die het nauwelijks doen en een super oudbollige entourage. Als ik er kom is het omdat ik weet dat één van mijn twee of drie favorietjes er is, maar op de bonnefooi komt haast niet meer voor, of ik moet een keer echt zoveel tijd hebben dat een paar uurtjes verkloten geen ramp is.Eigenlijk vond ik le baron eerder interessant omdat je destijds voor 35 euro naar binnen kon en vaak een paar keer, 2 of 3 naar een kamertje kon en zo een leuke en relatief voordelige sexmiddag of avond had. Nu de entree 80 euro is incl 1 kamergang dat maakt niet zoveel uit want als er niks voor je rondloopt krijg je 40 euro terug, maar de bezetting is na de corona eigenlijk zo matig dat je al geluk moet hebben als je 1 kamergang wilt maken laat staan meerdere. De dagbetting is vaak steeds hetzelfde en daar waar het vroeger vrijdag en zaterdag avond lekker vol was met veel dames is dat nu ook vaak best karig met vaak dezelfde dames. Ook hier steeds vaker het upsellen helaas.
En Josephine dan geroemd, tja ze was best goed en is dat ook nog wel. Maar ik ben ondertussen wel wat op haar uitgekeken. Prima service maar wel steeds hetzelfde. Denk te vaak met haar geweest.
Misschien eens bellen ?Wie weet of Sandra lange blonde milf op vaste dagen in Le Baron is?
Of dat zij anders te contacten is.
Op het gastenboek daar word je ook niet echt wijzer. Iemand daar noemt zich wel milf.
Je bedoelt naar Le baron?Misschien eens bellen ?
Net als in het dagelijks leven; mensen die geen hoor en wederhoor toepassen.Kortom, het was weer gezellig op de boerderie. Intussen was me de lust naar verdere avonturen wel vergaan en heb ik maar niet afgewacht hoe dat verder afliep. Hoe het ook zat, de manier waarop die Marian tegen haar van leer trok was gewoon beneden alle peil. Ze geloofde meteen alles wat die andere meid beweerde en niks van wat Samantha zei, het was voor haar duidelijk bij voorbaat helder wie er gelijk had. .
Absoluut een prachtige vrouw ja, en ik had er ook al zeer tot genoegen uitgebreid mee gekamerd. Ik ken haar al jaren en kan het altijd heel goed met haar vinden, naast Josephine was ze altijd mijn favoriet daar. Ja, ze heeft haar haar nog steeds wat geblondeerd; toevallig vroeg ik haar nog of ze haar eigen donker bruine haarkleur niet mooi vond of zo. Vooral 's zomers vindt ze blond leuker zei ze.Samantha is wel een lekker wijf natuurlijk, en die heeft natuurlijk meer klanten en dan zijn ze jaloers.
Is ze nog steeds blond geverfd?
Jahoor, gebeurt genoegMag je ook rukken als je aan zo een kijkgat staat? En is er dan daadwerkelijk iets goed te zien?