- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 16
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4286938-layla#overview
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Binnen gekomen, afgesproken 45 minuten € 150,00 inclusief pzc en tongzoenen. Ze is inderdaad de verschijning zoals op de foto's, ziet er goed uit.
Ik merkte gaande weg dat ze niet wilde zoenen en vroeg haar waarom ze dat niet deed. Ze zei dat ze dat alleen met haar geliefde doet. Ik wees haar op de WhatsApp waarin ze zei het wel te doen en na enig aandringen kwam er een tongetje. Ook pzc deed ze niet, haar weer gewezen op de WhatsApp, maar ze wilde het toch niet. Ik merkte ook dat ze begon te proberen mij snel klaar te krijgen. Maar voor mij was de lol er ook al een beetje af. Uiteindelijk maar zelf een rukje eraan geven, waarbij ze mijn ballen likte. Na 30 minuten stond ik buiten.
Geen herhaling voor mij.
Ik merkte gaande weg dat ze niet wilde zoenen en vroeg haar waarom ze dat niet deed. Ze zei dat ze dat alleen met haar geliefde doet. Ik wees haar op de WhatsApp waarin ze zei het wel te doen en na enig aandringen kwam er een tongetje. Ook pzc deed ze niet, haar weer gewezen op de WhatsApp, maar ze wilde het toch niet. Ik merkte ook dat ze begon te proberen mij snel klaar te krijgen. Maar voor mij was de lol er ook al een beetje af. Uiteindelijk maar zelf een rukje eraan geven, waarbij ze mijn ballen likte. Na 30 minuten stond ik buiten.
Geen herhaling voor mij.