Recensie Layla, Amersfoort Privé, Amersfoort 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
458
29/08/21
491
126
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6703721-layla
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sympathieke, vrolijke curvy dame met volle kont.
Ze neemt overal rustig de tijd voor en uur werd (meer dan) volgemaakt.
Blowjob goed: extra zorg wordt gegeven aan perineum en ballen
On-top goed: ze is niet bepaald terughoudend hierin en ik maakte me op gegeven moment zelfs zorgen of het bed het wel ging houden.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.privehuisamersfoort.nl/layla/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen weekend weer eens een bezoekje gebracht aan Amersfoort en tot mijn vreugde zag ik dat Nora en Layla weer aanwezig waren in Amersfoort, twee Marokkaanse dames. Nora had ik al een paar keer bezocht, maar elke keer dat langs kwam was Layla net niet aanwezig of beschikbaar op het moment supreme. Eén belletje later en de afspraak met Layla stond eindelijk en direct richting Amersfoort gereden. Eenmaal binnen even afgerekend met de gastvrouw en toen kwam Layla mij ophalen. De nieuwe foto's van haar op de website geven al een beter beeld van haar, maar wauw, wat een verschijning! Ik heb een zwak voor Arabische dames en Layla is een prachtig gevormde vrouw!

Eenmaal op de kamer jas uitgedaan en Layla nog eens goed in mij opgenomen. Mooi donker zwart, lang haar, mysterieuze, speelse ogen en een lichaam om je vingers bij af te likken. Zowel haar borsten als haar billen zijn gewoon mooi vol rond en dat zie ik graag! Ik heb het niet vaak maar zodra we ons hadden uitgekleed stond ik al in vol ornaat klaar, stijver kon bijna niet. Layla moest erom gniffelen en na snel even gedoucht te hebben beladden we snel op het bed. Extra's zoenen en PZC afgesproken en het feest kon direct beginnen. Eerst even liggen tongzoenen en daarna begon ze aan het echte orale gedeelte. Dit deed Layla met de nodige variatie en ze keek me continue zwoel aan, af en toe een speelse knipoog gevend als ze het tempo veranderde. Hierna condoom erom en missionaris begonnen, daarna kwam ze er bovenop zitten en tot slot met doggystyle tot een spetterend orgasme gekomen. Hier moest ik even van mij komen en Layla idem dito.

Daarna weer opgefrist en aangekleed, dit was één van de betere afspraakjes die ik hier in Amersfoort had gehad. Layla zei in het begin niet veel, maar gedurende de afspraak kwam ze steeds meer los. Ze is gewoon een hele lieve, ondeugende en knappe vrouw en ik kom graag weer eens terug bij haar, dit is zeker goed bevallen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan