Gisteren langsgeweest in het SKW. Had op voorhand mijn favoriete Dora gecontacteerd, maar zij was er niet.
Dan maar op de bots, heel wat ramen waren leeg. Blijkbaar genieten veel dames nog van een vakantie. Een aantal rondjes gelopen en had nog niet echt een dame van mijn gading gevonden. Ondanks de weinig gevulde ramen en de schaarse wandelaars, deden de dames niet echt moeite.
In VT was het mij opgevallen, dat 2x een wandelaar stond te wachten tot een bepaalde dame vrijkwam en dat maakte mij wel nieuwsgierig. Bij mijn volgende doortocht kwam Lori net vrij en ik besloot om een babbeltje te maken, omdat ze mij wel sympathiek leek en niet in lingerie stond, maar in en blauwe jurk. Op mijn vraag of ik haar mocht likken, antwoordde ze volmondig ja en dat trok mij over de streep om bij deze slanke Roemeense krullebol binnen te gaan.
De geldzaken geregeld, waarna zij zich ging verfrissen in de aparte badkamer en ik mij mocht wassen aan de lavabo. Ook het mondwater gebruikt wat ze kon waarderen. Intussen had ze ook haar BH afgedaan en kwam haar mooie B cup met pronte tepels tevoorschijn. Ze zette zich op bed en begon mij te knuffelen toen ik erbij kwam, mij wat laten aftrekken terwijl ik kusjes kreeg in de nek en ik haar borsten betastte. Gevraagd om op haar rug te gaan liggen, zodat ik haar kon beffen. Benen gingen gewillig en ze bleef mij aankijken terwijl ik haar likte. In het begin was er weinig reactie hoewel ze toch wel leek te genieten, maar na een tijd werd haar kutje lekker net, ging haar hoofd achteruit en nam ze mijn hoofd vast, zodat ze hier en daar wat kon bijsturen. Daarna duurde het niet lang meer voor haar buikspieren begonnen samen te trekken en haar benen begonnen te trillen. Ik stopte even om daarna nog even verder te likken, maar dit kon ze niet zo goed aan. Ze trok me tegen haar aan en zei, dat het nu haar 'turn' was. Terwijl we beiden op onze knieën zaten, begon ze te tongen en vroeg om haar te vingeren, ze was kletsnat. Daarna heeft ze mij gedurende een aantal minuten gepijpt en is ze bovenop gekomen. We bepaalden afwisselend het tempo terwijl ik haar mocht tongen. Na een vrij lange beurt klaargekomen waarna ze nog even doordeed. Nog wat liggen nagenieten waarbij we nog wat lagen te knuffelen. Uiteindelijk een wasje en nog wat napraten, zodat ik iets meer dan 30' binnen was. Voor de liefhebbers, ze heeft een landingsbaantje onderaan. Lori ziet er medio 30 uit, maar vertrouwde mij toe, dat ze wat jaartjes ouder is
Na jaren niet meer in het SKW geweest te zijn, moet ik vaststellen, dat mijn laatste bezoekjes steevast positief zijn geweest, in de meeste gevallen zelfs positiever dan bij privé ontvangst.