WHEM Laurin, Zevenbergen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goed dat jullie hier beschrijven wat jullie ervaringen zijn met deze Laurin. Maar heeft niemand van jullie je ervaringen op de website van Kinky gezet? Daar staan namelijk (nog) geen reviews op haar advertentiepagina.

Negatieve ervaringen op Kinky hebben meestal niet zoveel zin, zeker niet als de dame Nederlands is of de Nederlandse taal goed beheerst.
Zij dienen volgens mij de recensie goed te keuren alvorens te plaatsen.
Ook heeft zij zelf de mogelijkheid tot het plaatsen van reviews uitgezet.

Ondertussen is ze in Nieuw Amsterdam aangekomen, vlak bij Emmen in Drenthe!

Nou en voordat de dames hier komen hebben ze echt héél Nederland wel gehad.... Ik ben toch wel nieuwsgierig of er nog recente ervaringen zijn. De foto's blijf ik wel spannend vinden en leeftijd is voor mij ook geen punt als ze ouder is dan dat ze aangeeft.

Onlangs bij haar geweest in een hotel. Duurt allemaal erg lang om bij haar te komen.
Geen goede ervaring, veel praten weinig actie. Alles met cd, geen zoenen, gevraagd om lingerie maar helaas. Hyper mens die niet in het vak zit omdat ze het zo leuk vind. Al met al een 1 van 5.

Vorig jaar bij haar geweest. Zij is apart, laat me het zo zeggen. Maar als je haar in een goede bui treft, wauw.

Zij heeft mij ontvangen op een vakantiepark. Contact was vlot, adres ook vlotjes gekregen. Bij aankomst kon ik zo doorlopen... muziek kwam uit de douche ruimte...ik riep en geen antwoord..deur van de douche geopend en ze was haar haren aan het wassen, lichaam nice...ik besloot me op de gang uit te kleden en in de douche te stappen...deur open, zij schrok een beetje maar ik kon bij haar onder de douche stappen...ik dacht go with the flow en dat was een top keuze..ff gezoend..vinger zacht erin en kletsnat...dus klaar voor black mamba temeer omdat er een condoom op het zeepbakje lag... condoom om, ze bukte.. rustig het tempo opgebouwd..ik besloot niet klaar te komen, want dit vroeg om meer..beide afgespoeld (bijna een half uur al voorbij)..zij rookte een joint en toen op de bank uitgeleefd... douchen, peukje en weg.

Nooit meer gegaan, ondanks een goede klik, goede sex. Reden is omdat ik liever een klik heb in nuchtere staat.

Voor de geïnteresseerde:
Zij wilt dat je een man bent, dominant en verbaal sterk. Dus gaat zij je uitdagen en verliest respect als zij jouw moet neuken, vinger in je reet, etc. Positief is dat zij kan echt los kan gaan, niet op de klok kijkt bij een connectie en voluit tongzoenen.

Terug
Bovenaan Onderaan