- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Wat ben ik blij dat deze jongedame terug is, sinds ongeveer eind vorig jaar op verlof maar sinds vandaag staat ze terug paraat voor de snoepers.
Ze is petite met lekkere borstjes en draagt ook altijd van die sexy lingerie setjes dat je nog meer goesting krijgt. Laura kent me ondertussen en begint me zachtjes te strelen en stilletjes aan met 'junior' te spelen tot hij rechtop staat, condoom errond en dan lekker pijpen. Vrij snel naar mijn favo positie, 69. En omdat ik zo blij was ze te zien vrij snel klaargekomen, daarna nog wat geknuffeld en gepraat. Spijtig voor mij kan je ze niet vingeren of tongzoenen maar het blijft voor mij wel een toppertje.
Ze is petite met lekkere borstjes en draagt ook altijd van die sexy lingerie setjes dat je nog meer goesting krijgt. Laura kent me ondertussen en begint me zachtjes te strelen en stilletjes aan met 'junior' te spelen tot hij rechtop staat, condoom errond en dan lekker pijpen. Vrij snel naar mijn favo positie, 69. En omdat ik zo blij was ze te zien vrij snel klaargekomen, daarna nog wat geknuffeld en gepraat. Spijtig voor mij kan je ze niet vingeren of tongzoenen maar het blijft voor mij wel een toppertje.