WHEM Laura, Veenendaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je die recensie even hier linkt is dat handig. Weet je hoeveel Laura's hier staan?

19.02 edit.
zie nu dat je de recensie op Kinky bedoelt en niet hier.
Wel twijfel aan de echtheid hiervan. ALLES gedaan/beoordeeld. Lijkt me sterk.
 
Laatst bewerkt:
Als je die recensie even hier linkt is dat handig. Weet je hoeveel Laura's hier staan?

19.02 edit.
zie nu dat je de recensie op Kinky bedoelt en niet hier.
Wel twijfel aan de echtheid hiervan. ALLES gedaan/beoordeeld. Lijkt me sterk.
Daar heb je inderdaad wel een goed punt bij ja, met de echtheid van de beoordeling die gedaan is op haar advertentie op Kinky.
Want het lijkt me ook zeer sterk dat je Anaal doet met condoom en Anaal doet zonder condoom,
En pijpen met condoom en pijpen zonder condoom doet enzo..

En het stukje van dat het water afgesloten was(wat zou kunnen) En dat er daarom niet kon douchen en tanden niet kon poetsen? Dat je naar een date gaat en je zelf daar nog even wilt douche als dat mogelijk is dat snap ik, maar je tanden poetsen bij een dame waar je heen gaat is natuurlijk helemaal raar! Want wie neemt er nu in hemelsnaam een tandenborstel mee met tandpasta naar een afspraakje?

Dus inderdaad twijfel ik ook aan de echtheid van deze review die geplaatst is op haar advertentie op kinky.
 
poetsen bij een dame waar je heen gaat is natuurlijk helemaal raar!
Mee eens. Dat heb je thuis al gedaan. Wat ik soms wel heb meegemaakt, is dat er listerine mond water staat, om te spoelen.

Dit natuurlijk op verzoek vd dame. Zelf heb ik vaak 'n heel klein flesje mondspray bij. Met een zeer sterke mint smaak.

Wel zo fris…
 
Geen idee, maar inderdaad zoals je zelf in post #19 al zegt; je gaat niet zowel met als zonder doen. Los even van de meerprijzen.
Denk dat het niet gedaan is, maar als als je dan 1 ster (moet) geven, geeft te denken over hetzij het systeem of de recensent.
 
Dat ligt wellicht aan het systeem van Kinky.
Als de dame al deze opties aangevinkt heeft, dan kun je daar ook een beoordeling op geven. En als iets, zoals intiem(!), er niet tussen staat, dan kun je daar ook geen beoordeling over geven.
Het systeem van Kinky is verder prima in orde hoor! Zoals jij zei van als iets, zoals intiem(!) er niet tussen staat dan kun je er geen beoordeling over geven. Intiem staat zeker wel op haar advertentie vermeld hoor!!

Ondanks dat deze dame een hele hoop opties heeft staan op haar advertentie waar extra voor betaald moet worden en waar niet extra voor betaald hoeft te worden, dan hoef je bij het invullen van een review op haar advertentie alleen maar een beoordeling tegeven voor het gene wat ze gedaan heeft bij je tijdens de afspraak.

Dus als jij bewijzen van alleen maar langs bent geweest bij haar voor een afspraak van pijpen zonder condoom en voor de rest niks, dan kun je ook alleen een beoordeling geven voor het pijpen zonder condoom, de overige opties die er staan daar hoef je geen beoordeling op tegeven om je review te kunnen plaatsen op haar advertentie.

Want het is natuurlijk heel krom als je alleen voor pijpen zonder condoom komt, en je vervolgens ook een beoordeling moet geven voor anale seks wat je niet gedaan hebt.

Puntje bij paaltje de site van kinky werkt verder gewoon goed!
Je kan bij alle opties die er staan vermeld en waar je gebruik van gemaakt hebt een beoordeling geven.
Heb je van bepaalde opties geen gebruik gemaakt dan hoef je ook niks in te vullen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan