Recensie Laura, Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

spetter01

Wandelaar
77
26/08/22
67
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6709207-laura#overview
Totale kosten (in euro)
150
Ik heb Laura bezocht toen ze voor de zomervakantie in Tilburg was en was vergeten een recensie te schrijven. Gelukkig is mijn geheugen nog prima.
Het contact kwam niet snel tot stand en Laura wilde eerste videobellen om te zien wie ik was. Daarna ging het vlot.
Ik kon zowel vooraf als achteraf douchen. Dat vind ik altijd wel prettig. Voor mezelf en voor de dame.
Toen ik Laura naakt voor me zag, viel me meteen op dat ze toch redelijk slank is. Op sommige foto's komt ze een beetje fors over, maar in het echt is dat zeker niet het geval.
Laura begon met een rugmassage. Voor een DVP niet eens zo slecht.
Toen ik me om mocht draaien, had ik uitzicht op een stel grote schaamlippen met een zeer forse clit. Laura dirigeerde me ook in die richting. Nou ben ik een groot liefhebber van beffen, maar bij een DVP ben ik daar toch huiverig voor. Het ziet er bij Laura zeer aanlokkelijk uit, maar ik heb het toch niet gedaan. Ik weet niet of ik bij een volgend bezoek (ze is nu weer in Tilburg) niet toch overstag zal gaan.
Maar goed, niet beffen wel neuken. Eerst missionaris en dan doggy. Helaas hou ik het nooit lang vol. Op zich natuurlijk een goed teken, maar ik zou toch langer willen genieten.
Een paar jaar geleden heb ik hier trouwens wel een oplossing voor gevonden. Voor de meesten zal het niet werken, maar ik ga tegenwoordig ook graag naar een TS. Als de TS er redelijk vrouwelijk uitziet, vind ik het prima. Het grote voordeel is dat ik toch minder opgewonden ben en daardoor langer kan neuken. Misschien niet zo fijn voor de TS, maar wel voor mij. Maar goed, dat is een ander verhaal......
Laura is in ieder geval een vriendelijke meid. Ze zegt dat ze in italië woont (Verona als ik me niet vergis) en voor haar werk hierheen komt. Ze spreekt goed Engels en ik heb geen enkel moment het gevoel gehad dat ik afgewerkt werd.
Alles bij elkaar een fijne date!
 
borsten zijn opgevuld, maar ze zijn niet heel erg groot.
Ik heb het gevoel dat ze het niet prettig vindt als je er te veel mee speelt
zoals ik al had geschreven, heb ik Laura nog eens bezocht.
Dit keer heb ik ook lekker gelikt aan haar enorme clit. Nooit in mijn leven heb ik zo'n groot exemplaar gezien.
Ik denk dat'ie zeker 1cm uitstak voordat ik begon met liken en nog iets meer toen ik klaar was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan