Dit ia een andere Laura ontvangt op verplaatsing , helaas nog geen ervaringen.Iemand ondertussen al ervaring met deze dame ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit ia een andere Laura ontvangt op verplaatsing , helaas nog geen ervaringen.Iemand ondertussen al ervaring met deze dame ?
Gho ik zou graag ook eens de ervaring weten ...@Lexy8500 ... hoe was het nu bij Laura ? Ik heb ook een afspraakje gemaakt, maar hoor graag alvast even je ervaringen ...
Oei, dat is minder ...Gho ik zou graag ook eens de ervaring weten ...
Ze heeft jammer genoeg een uur voor afspraak een mailtje gestuurd dat ze er niet op tijd zou geraken.
Sedert dien jammer genoeg geen antwoord meer op mails..
Hoop wel eens met haar af te kunnen spreken, zag er echt een leuke dame uit!
Haar opties staan dacht ik op haar advertentie.Oei, dat is minder ...
En mag ik vragen waar je had afgesproken ? Ze heeft meerdere opties ?
Is blijkbaar standaard procedure ...Gho ik zou graag ook eens de ervaring weten ...
Ze heeft jammer genoeg een uur voor afspraak een mailtje gestuurd dat ze er niet op tijd zou geraken.
Sedert dien jammer genoeg geen antwoord meer op mails..
Hoop wel eens met haar af te kunnen spreken, zag er echt een leuke dame uit!
Inderdaad ik ook last minute..Is blijkbaar standaard procedure ...
Heb ook een mailtje gekregen om af te zeggen ...
Hier van hetzelfde, toen ze foto vroeg en ik resoluut weigerde, werd de afspraak geannuleerd. Stel me resoluut de vraag of er uberhaupt al iemand ooit afspraak met deze damrInderdaad ik ook last minute..
Ben ook benieuwd. Al een paar keer gemaild naar nog niks kunnen vastleggen ...Iemand ondertussen al ervaring met deze dame ?
Initieel ging de recensie over Laura Roeselare ,ik vind dit een verwarrende rubriek moet ik zeggen.
gaat het hier nu over
of niet ?Laura 30 (Vlaams)
Hey jij! Mijn naam is Laura, ik ben een jonge goedlachse en ruimdenkende dame. Hoe zie ik eruit? Wel ik ben 1m69, heb bruine ogen en eenwww.redlights.be
Ze is weer onlineGaat het over deze Laura?
Hot sexy and Wild!
Even weg van de dagelijkse stress, bij mij moet je zijn... je kan genieten, van een luisterend oor, sensuele touch, massage of een wildewww.redlights.be
En weer niet meer ...Ze is weer online
Geen verkeerde dame, maar foto toch mooier dan irl ... sorryweer online (nieuwe link):
LauraDelight
Hey gentlemen, heb je dringend wat ontspanning nodig? Even weg van de dagelijkse stress, bij mij moet je zijn... je kan genieten, van eenwww.redlights.be
Ja. Een jaar geleden ongeveerBen je er bij geweest ? Hoe viel de afspraak mee ?