• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Laura Private girls Wommelgem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

machiavelli

Vaste klant
115
10/06/23
137
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/magiclaura.html
Totale kosten (in euro)
280
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent opnieuw gestart.
Heeft een aantal jaar geleden ook bij PG gewerk. Had toen ook recencies op hooker. Nu was er nog niets op Girlsreview.
Laura is een hele leuke meid, volledig naturel geen toevoeging ziet er goed uit, vrolijk
In haar advertentie schrijft ze zoeners welkom. Dit is duidelijk haar aard dit onderdeel van GFE is bij haar een spontaan deel van het samenzijn. Geeft aan geen anaal geen CIM voor de rest alles mogelijk, pzc, intiem uiteraard met.
We hebben beurtrol massage gespeeld. Waarbij ik haar gepleast en geteast heb. Zij vond dit prima. Genoot hier ten volle van, weinig gekreun, maar kon haar lichaam toch niet helemaal beheersen dat bij momenten alle kanten op schoot over het bed, ja ze geniet zelf mee, was uiteindelijk behoorlijk nat. "Je zal wel gemerkt hebben dat ik geil stond mijn foefje was drijfnat". Was haar commentaar nadien. Dan is het zalig om intiem te gaan. Verschillende standjes waarbij opnieuw zoenen/tongzoenen continu deel van het geheel maakte. Heerlijk hoogtepunt waarna het haar beurt was massage te geven en dat doet ze heel, heel goed. Dus samenvattend. Heel leuke date ga nog eens terug, hebben de optie trio met één van de andere dames van PG besproken.
Wordt vervolgd
 
Ik kan @machiavelli helemaal gelijk geven.
Ik heb haar in totaal 3 keer bezocht, de laatste keer uiteraard lang geleden (moet 2021 geweest zijn), ze is daarna dus blijkbaar een tijd gestopt.

Van wat ik me nog van haar kan herinneren, is dat ze fantastisch kon pijpen, met heerlijk soppende geluiden - daar werd ik knetterhard van.
Ik ging in ieder geval elke keer met een grote smile naar buiten, ik vond haar een topper.
Het is er nog niet van gekomen sinds haar terugkeer bij PG, maar ze staat absoluut op mijn to-do lijstje voor een dezer weken.
En van zodra ik bij haar geweest ben, zal ik een recensie achterlaten.
 
Heb ze vroeger ook vaak bezocht. Top dame ! Enkel op het laatste was ze hard aan het vermageren gegaan. Ik weet niet zo goed waarom want ik vond dat ze er heel mooi uit zag. Is ze nog steeds zo mager ? Want ik vond dat eigenlijk een beetje spijtig. Maar dat is kwestie van smaak natuurlijk.
 
Ik heb ze recent bezocht, ze is idd niet meer zo mager, maar toch mooi.
Ze is nog steeds een professional.
Wat ik het leukst vond is haar respons als je ze beft in 69. Ze hield van genot op met me te pijpen. Dat wil direct herhalen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan