WHEM Laura, Mechelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daar vreesde ik al een beetje voor.. een 50-er is niet erg als ze actuele foto's plaatst. Maar de poses doen er alles aan om tekenen van ouderdom te verbergen zoals in de nek of buik. Heb je haar bezocht @Weric ?

ik adviseer je als goed voornemen voor 2025 misschien zelf eens de stoute schoenen aan te trekken en een dame te bezoeken
beste Walker M je bent nu lid van dit forum sinds juni 2022 dat is dus bijna 3 jaar
je hebt tot op heden geen enkele recensie geschreven
je hebt alleen wat commentaar gegeven op anderen vanuit je zolderkamer
zoiets neem ik echt niet serieus

Laatst bewerkt:
ik adviseer je als goed voornemen voor 2025 misschien zelf eens de stoute schoenen aan te trekken en een dame te bezoeken
beste Walker M je bent nu lid van dit forum sinds juni 2022 dat is dus bijna 3 jaar
Beetje ongenuanceerd, mijn bijdragen van voor 2024 zijn niet zichtbaar meer.
Je hoeft mij ook niet serieus te nemen, groeten vanuit mijn zolderkamer.

Nog heel even en hier worden meer commentaren geleverd op de leden (en hun bijdragen, in welke zin ook), dan op de vrouwen en hun diensten. Proficiat.

Ik denk dat Walker M gewoon wilt weten of dat Laura een mooie gezichtje heeft en of dat ze veel ouder is dan ze aangeeft op haar profiel.
Bij mij staat ze op de shortlist, maar ik zou ook liever weten of ze een mooie, highclass dame is, voordat ik effectief het geld uitgeef.
Dames die hun gezicht niet tonen online zijn altijd een gok, soms win je, soms verlies je, en het zou altijd fijn zijn als de heren die hen al bezocht hebben dit niet zo kleine detail zouden delen.

Dames die hun gezicht niet tonen online zijn altijd een gok, soms win je, soms verlies je, en het zou altijd fijn zijn als de heren die hen al bezocht hebben dit niet zo kleine detail zouden delen.
Ik hoop dat je met 'dit detail delen' niet bedoelt dat hoopt dat er foto's genomen worden en verspreid worden? De privacy van de dames, weet je wel. Je zou zelf denkelijk ook niet happy zijn met jouw foto's online, niet?

Uiteraard is het gezicht belangrijk. Heel belangrijk zelfs, want het vertelt ons met wie we gaan daten. Maar dames die herkenbare foto's online zetten, beseffen waarschijnlijk niet dat die beelden oncontroleerbaar worden. Zelfs jaren nadat ze ooit stoppen met de job, kunnen die ineens weer opduiken, vanaf een of andere computer.

Een tip: aan de ramen kan je het gelaat zien. En al de rest. Zonder photoshop.

Ik denk dat Walker M gewoon wilt weten of dat Laura een mooie gezichtje heeft en of dat ze veel ouder is dan ze aangeeft op haar profiel.
Bij mij staat ze op de shortlist, maar ik zou ook liever weten of ze een mooie, highclass dame is, voordat ik effectief het geld uitgeef.

Juistem, want je zelf High Class noemen en een hoog tarief vragen is niet per definitie altijd een match.
Ik hoop dat je met 'dit detail delen' niet bedoelt dat hoopt dat er foto's genomen worden en verspreid worden? De privacy van de dames, weet je wel. Je zou zelf denkelijk ook niet happy zijn met jouw foto's online, niet?

Uiteraard is het gezicht belangrijk. Heel belangrijk zelfs, want het vertelt ons met wie we gaan daten. Maar dames die herkenbare foto's online zetten, beseffen waarschijnlijk niet dat die beelden oncontroleerbaar worden. Zelfs jaren nadat ze ooit stoppen met de job, kunnen die ineens weer opduiken, vanaf een of andere computer.

Niemand heeft het hier over foto's nemen. En elkaars privacy respecteren gaat 2 kanten op. Deze informatie wordt hier ook niet gedeeld noch gevraagd. Daarnaast zijn de ramen een volledig ander kaliber qua tarief maar ook dienstverlening.

Even voor alle duidelijkheid: ik wil niet dat mensen foto's van dames delen, dat is volgens mij ook volledig uit den boze, maar dat ze hun mening over het gezicht van de dame in kwestie geven

Terug
Bovenaan Onderaan