Ben onlangs ook bij deze dame geweest
Contact via whatsapp verliep vlot, dame reageert snel en vriendelijk. Ze ontvangt in een wat ouder maar wel proper rijhuis pal in een woonwijk, waar ondanks de werken aan de straat toch redelijk wat volk doorkwam, dus wel niet de meest discrete locatie. Gelukkig moet je niet lang aan de deur staan. Gewoon even berichtje sturen en ze komt prompt opendoen. Dame zelf is de dame van de foto's. Redelijk groot, rood geverfd haar, naturelle borsten, en ook wel wat zwaarder en ouder dan de foto's doen uitschijnen.
Na een vriendelijke begroeting boodt ze een flesje water aan en gingen we naar boven. Even uitkleden, het financiele even afhandelen, plus uiteraard even de wensen bespreken. Ze spreekt op een accentje na trouwens behoorlijk goed Engels, dus communiceren was geen probleem. Daarna begonnen we er aan. Eerst met een basic penismassage met olie, wat best lekker was, maar verder niets speciaals. Gevolgd door een lange pijpbeurt met condoom afgewisseld met hem tussen haar borsten laten glijden. Eveneens best lekker, maar ook niks bijzonder. Ik vroeg of ze dit ook zonder condoom deed, maar ze zei van niet. Staat nochtans bij haar mogelijkheden, maar ik had geen zin om er op aan te dringen.
Daarna wou ze neuken, maar ik had zin de rollen eerst nog even om te draaien. Heb haar dus nog een tijdje gebefd en gevingerd. Daarna was het tijd voor de hoofdschotel waarbij al de typische standjes de revue passeerden, eindigend met cowgirl zodat met haar borsten kon spelen terwijl ik mijn climax voelde naderen. Het was geen slechte sex, maar ik heb al beter gehad, een beetje een algemeen thema. (Tong)zoenen staat bij haar mogelijkheden, maar ze is roker en ik heb een behoorlijke degout van die smaak, dus ik heb geen aanstalten gemaakt. Daarna was er nog een kwartiertje over, dus heeft ze me nog even gemasseerd. Was eigenlijk niet meer dan wat gewrijf. Nog even babbelen, dan even een douchke genomen en toen was de tijd op. Aangekleed, bedankt, en vertrokken.
Al bij al zou ik de date omschrijven als 'best ok', maar niet meer dan dat. Was wel leuk en ze deed niets slechts, maar ik ken dames die alles wat zij doet beter doen, en voor hetzelfde geld. Wat mij betrefd zie ik dus weinig reden voor een herhaling.