Beste Laura, misschien wel je profiel aanpassen. Gelijk heb je ieder kan een slechte dag hebben, ik ook maar dan pak je een dagje verlof zodat je klanten te vreden zijn voor wat ze betalen. Alvast een knappe dame !
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBeste Laura, misschien wel je profiel aanpassen. Gelijk heb je ieder kan een slechte dag hebben, ik ook maar dan pak je een dagje verlof zodat je klanten te vreden zijn voor wat ze betalen. Alvast een knappe dame !
Beste,Beste Laura, misschien wel je profiel aanpassen. Gelijk heb je ieder kan een slechte dag hebben, ik ook maar dan pak je een dagje verlof zodat je klanten te vreden zijn voor wat ze betalen. Alvast een knappe dame !
En sacha en laura zijn zeker dezelfde dameVan jou dacht ik dat helemaal niet ze, die celine heb ik geen idee wrm mensen dat zouden denken.
Maar ivm met laura/sascha zijn er toch een aantal toevalligheden/gelijkenissen:
- Ben ik redelijk zeker dat een aantal van de foto´s van Laura haar profiel op het profiel van Sascha stonden (waarvan het profiel verwijdert is geweest een tijdje na de wisselende recensies hier.
-De recensies die ik hier lees zijn ook zeer gelijkaardig tov degene die Sascha kreeg
-Ook komt er redelijk vlug een reactie van beide dames met juist aangemaakte profielen vlak nadat de eerste recensie wordt aangemaakt
-De reactie van beide dames zijn in toon ook zeer gelijkaardig
-Blijkbaar ken jij zowel Laura als Sascha wat men 2de punt ook kan verklaren want jij bent toch redelijk actief op dit forum... (Van Sascha wist ik het al wel doordat jullie beiden in mijn favorieten lijst stonden en het me opviel dat jullie tegelijkertijd waren verhuisd van temse naar schoten een aantal maanden geleden vlak voor ik met sascha had afsgesproken)
Achja toeval kan ook natuurlijk
en dan nog 4 sterren geven ook ,zo zie je maar650 euro om te luisteren zonder tongzoenen wat wel op haar profiel staat.. voor die prijs mag het wel iets meer zijn
ik en Sascha zijn NIET dezelfde dame. DJEEZUS man.En sacha en laura zijn zeker dezelfde dame
Je kan zoenen zonder tong ook hoor. Tongzoenen is een aparte categorie met een eigen sterrenrating maar die staat er dus niet bij wegens nvt.en dan nog 4 sterren geven ook ,zo zie je maar
Er is al 100x gezegd dat dat 2 verschillende dames zijn. Begrijpend lezen is moeilijk zeker?En sacha en laura zijn zeker dezelfde dame
Straf, een van de twee steelt foto's dan ,stonden wel degelijk een paar dezelfde opEr is al 100x gezegd dat dat 2 verschillende dames zijn. Begrijpend lezen is moeilijk zeker?![]()
Onze foto's zijn totaal verschillend + wij "stelen" zeker geen foto's van elkaarStraf, een van de twee steelt foto's dan ,stonden wel degelijk een paar dezelfde op
Dankjewel!Het wordt hier inderdaad 'te grappig'.. uit persoonlijke ervaring weet ik dat Sasha en Laura niet dezelfde vrouwen zijn.
Heb ze beiden bezocht en raad eens... Ze zagen er anders uit! Hun (in-) activiteit in bed ook!
NeenIs deze dame nog actief? Ze stond al een tijdje op mijn verlanglijstje maar helaas is haar advertentie nu offline...