Recensie Laura, Kampen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

optimus

Wandelaar
32
14/03/23
14
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8380376-laura
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
dit meisje had ik al eens in belgie bezocht. ze ontvangt vriendelijk en spreekt goed Engels. Het is niet nodig om Spaans of zo te kennen.
ik had gevraagd een specifek nachtkleedje aan te doen zoals op een van de foto's. Had ze ook gedaan. Ze ziet er eigenlijk nog beter uit dan op de foto's vind ik. Het is leuk om een beetje girlfriend achtig haar te mogen helpen bij het ontkleden, eerder dan z o maar klaar te gaan liggen op het bed. ze zette een stil achtergrond muziekje op. Ze pijpt vervolgens diep zodat je haar hete adem voelt waar je het wilt voelen In het pijpen ging ze sowieso al diep,... Na beetje voorbereidend streelwerk waar ze wel van genoot mag je standjes kiezen als je dat wil. ze maakt geen bezwaar en zij rijdt op je tot je ermee klaar bent. Ze haalt een doekje bij om een beetje te helpen bij het "poetsen" achteraf en na een babbeltje kan je discreet vertrekken. Prijs kwaliteit is dit zeker ok. ik keer tevreden terug alleszins. De foto's zijn waarheidsgetrouw, ze heeft een leuk lichaam met wat tattoo's en is perfect hygienisch. ik had geen extras gevraagd of speciale dingen, ik vond het goed zo.

Terug
Bovenaan Onderaan