- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels-nieuw-adres-temse.html
- Totale kosten (in euro)
- 60
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Voor de eerste keer bezoek gebracht op de nieuwe locatie in Temse. Het geheel vergt nog wat aanpassing (zowel infrastructureel als naar methodiek) . Er zijn blijkbaar zowel kamers boven als beneden. De ontvangst en voorstelling gebeurt in inkomhal wat maakt dat je soms lang moet wachten aan de deur na het aanbellen. Maar soit ik kwam voor de inhoud . Er was echter maar één meisje vrij, nl. Laura. Zij is volledig nieuw hier en ook al was ze zeker niet mijn eerste keus wou ik ze toch een kans geven. Wel…ik heb het mij geenszins beklaagd. Haar attitude was top. Zeer vriendelijke begroeting met onmiddellijk een ferme tongkus. Eerst nog eens haar borstjes onder handen genomen ( ze zijn wat slapjes maar toch met ferme tepels, wat bij mij een pluspunt is). Daarna liet ze zich zakken op haar knieën om mij te pijpen. Tja…geen commentaar, topskills. Dan op bed lekker elkaar geteasd en haar kunnen klaarbeffen. Na het aanbrengen van het condoom begonnen in missionaris. Dacht om later een positieswitch te doen maar zover is het niet gekomen. Ze posteerde haar benen op mijn schouders zodat ik naar hartelust diep kon stoten. Tja…zoals gezegd, een positiewisseling zat er niet meer in.