TheHagueLocal
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag op een mooie zonnige dag een rondje gelopen in de Doubletstraat.
Al gauw zag ik een mooie blondine met volle lippen en een lekkere kont.
Na even vragen of er ook anaal mogelijk was, maar helaas moest ik er achter te komen dat dit niet het geval was.
Toch kon ik, na het horen van de prijs mij niet inhouden om naar binnen te gaan.
Dan nog maar snel een pzc'tje erbij afgesproken om tot rust te komen.
Tijdens het pzc lonkte dat kontgaatje wel al naar me. Bijna gekomen van die dikke lippen van die Laura.
Nu was ik wel toe aan een beetje doggy waarbij een duimpje in kontje niet kon ontbreken.
Al met al zeer veel herhalingsgevaar voor mij.
EDIT: Ben maar even teruggegaan om het kamernummer te noteren en zogezegd zogedaan, herhalingkje gezocht met Laura rond 11 uur s'avonds wederom top geweest uitgebreidere review komt later
Al gauw zag ik een mooie blondine met volle lippen en een lekkere kont.
Na even vragen of er ook anaal mogelijk was, maar helaas moest ik er achter te komen dat dit niet het geval was.
Toch kon ik, na het horen van de prijs mij niet inhouden om naar binnen te gaan.
Dan nog maar snel een pzc'tje erbij afgesproken om tot rust te komen.
Tijdens het pzc lonkte dat kontgaatje wel al naar me. Bijna gekomen van die dikke lippen van die Laura.
Nu was ik wel toe aan een beetje doggy waarbij een duimpje in kontje niet kon ontbreken.
Al met al zeer veel herhalingsgevaar voor mij.
EDIT: Ben maar even teruggegaan om het kamernummer te noteren en zogezegd zogedaan, herhalingkje gezocht met Laura rond 11 uur s'avonds wederom top geweest uitgebreidere review komt later
Laatst bewerkt: