• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Laura BBW, Oostende 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bbb lover

Vaste klant
100
15/09/23
105
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-busty-with-breast-milk.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laura is een echte BBW, dus je moet daar wel voor zijn. Ze heeft enorme borsten en een hele dikke kont. Ze begon meteen mijn hoofd tussen haar borsten te duwen en ik moest er langdurig aan zuigen. Dan lekekr pijpen en neuken. Ze ging met haar enorme kont op me zitten zodat ik haar kon beffen. Ik kwam te vroeg klaar en dan deed ze nog een lekkere prostaat massage. Met haar kont op mij en haar tieten rond mijn pik. Ze was echt lief. De foto's zijn echt.
 
Laura is een echte BBW, dus je moet daar wel voor zijn. Ze heeft enorme borsten en een hele dikke kont. Ze begon meteen mijn hoofd tussen haar borsten te duwen en ik moest er langdurig aan zuigen. Dan lekekr pijpen en neuken. Ze ging met haar enorme kont op me zitten zodat ik haar kon beffen. Ik kwam te vroeg klaar en dan deed ze nog een lekkere prostaat massage. Met haar kont op mij en haar tieten rond mijn pik. Ze was echt lief. De foto's zijn echt.
Ik ben ook van plan haar te gaan bezoeken. Heeft ze echt enorme billen of viel dat mee? Ben namelijk liefhebber van vrouwen met enorme grote billen.
 
Ik ben ook van plan haar te gaan bezoeken. Heeft ze echt enorme billen of viel dat mee? Ben namelijk liefhebber van vrouwen met enorme grote billen.
Je zal niet ontgoocheld zijn, ze is echt dik. Toen ik onder haar billen lag kreeg ik geen adem.
Haar billen zijn in het echt heel wat dikker dan op de foto's
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan