- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2193302-laura
Paar maanden terug bij haar geweest voor een uur. Het vinden het het adres was lastig, ze had per ongeluk verkeerde adres doorgeven, maar uiteindelijk goed gekomen en gevonden.
Wel aardige dame, maar ze zag er niet uit zoals ik had verwacht naar aanleiding van de fotos. Dus dat was een tegenvaller.
Eerste ronde was ok, maar de2 ronde ging er moeizaam. Ze bleef wel pmc, maar het zat er niet in, ik merkte geen enkel gevoel of passie. Zoenen was ook niet mogelijk. De kamer was ook niet erg charmerend klein en oogde goedkoop, dus dat werkte ook zeker niet mee.
Dus kort daarna de beslissing genomen om vriendelijk te bedanken voor de tijd en eerder weggegaan. Verder wel heel aardig en vriendelijk, maar het was meer een zakelijke aangelegenheid.
Wel aardige dame, maar ze zag er niet uit zoals ik had verwacht naar aanleiding van de fotos. Dus dat was een tegenvaller.
Eerste ronde was ok, maar de2 ronde ging er moeizaam. Ze bleef wel pmc, maar het zat er niet in, ik merkte geen enkel gevoel of passie. Zoenen was ook niet mogelijk. De kamer was ook niet erg charmerend klein en oogde goedkoop, dus dat werkte ook zeker niet mee.
Dus kort daarna de beslissing genomen om vriendelijk te bedanken voor de tijd en eerder weggegaan. Verder wel heel aardig en vriendelijk, maar het was meer een zakelijke aangelegenheid.
Laatst bewerkt: