Recensie Laura, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deckx

Meubelstuk
Forumpionier
1.904
02/07/21
4.328
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1965378-laura
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laura is dus inderdaad die lekker uitziende Braziliaanse van de foto, echt een heerlijk lichaam en in person ook nog een leuke ondeugende lach. Via de app merkte ik al dat ze weinig Engels sprak, ik kreeg in eerste instantie berichten in het Portugees, maar dit werd geen bezwaar tijdens mijn bezoek. Lichaamstaal spreekt ze perfect zullen we maar zeggen. Vrolijke enthousiaste ontvangst, al snel aan het zoenen geslagen. Na de douche kwam het enige perfect uitgesproken Engels eruit: Money. Uiteraard die formaliteit moet geregeld worden. Daarna gewoon echt heerlijke seks in alle standjes met een ongelooflijk mooie dame. De Braziliaanse dames doen hun bij mij opgebouwde reputatie maar weer eens eer aan.

Advertentie klopt dus, ze communiceert zelf, geen booker, appartement met gratis parkeren in de buurt (misschien wel even zoeken naar een vrije plek), ook de randzaken dus in orde. Er was nog een vriendin in het appartement, heb ik niet gezien.

We hebben er in mijn ogen absoluut weer een nieuwe topper bij.
 
Aanbod is wel erg interessant alleen de extra kosten maken het weer lastig.

Ze is daar met Angel en gaan samen los met dezelfde soort services. Alleen zij is wat minder slank dan Laura, maar kan nog steeds een leuk feestje zijn. Iemand al ervaring?
 
Iemand al ervaring?
Je bedoelt beide samen?

Hoewel Laura het over haar vriendin had in de zin dat ze samen reizen, heeft ze het niet gehad over dat ze bijvoorbeeld graag trio doet. Veel dames laten dat dan wel direct doorschemeren. Ze heeft het wel bij de mogelijkheden staan, maar ik ben nog niet direct enthousiast gemaakt en zou me toch al perfect vermaken met alleen Laura.

Aanbod is wel erg interessant alleen de extra kosten maken het weer lastig.
Je bent natuurlijk niet verplicht tot het afnemen van extras, ik was zeer tevreden met het standaard pakket.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1965378-laura
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een mooi en lief meisje.
Dat je gelijk na binnenkomst helemaal op je gemak laat voelen.
Contact vooraf verliep vriendelijk en eenvoudig. Ze was zelfs bereid om even kort te videobellen.
En al was dat qua beeld een beetje onduidelijk, het gaf genoeg vertrouwen om een afspraak te maken. En heb daar verre van spijt van gehad. Als gezegd voelde ik me gelijk welkom. En daarna werd het alleen maar beter. Prachtig lichaam, precies de dame van de foto's, alleen wat mooier.
Ze deed alles wat was afgesproken en deed dat ook vol vuur.
Het gebeurt me maar zelden dat ik echt pas kort voor het verstrijken van de tijd 'klaar' ben, maar in dit geval was dat wel het geval. Toch gaf ze me geen moment het idee dat ze met de tijd bezig was.
De taal is een beetje een dingetje, of kan dat zijn. Maar met behulp van die handige vertaalapps is ook dat snel opgelost.
Ik ga zeker nog eens op bezoek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan