Recensie Laura, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roadrunner227

Vaste klant
191
29/03/22
141
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8617989-laura
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eerder deze week had ik een merkwaardige date bij een andere dame. En niet volledig aan mijn trekken gekomen moest ik weer "op jacht". Momenteel zit alles wat ik leuk vind in Noord. Dat heeft als nadeel dat het ff verder rijden is maar heeft als voordeel dat je een plan B snel kan uitvoeren bij tegenslag.

Leona was eigenlijk het target maar puntje bij paaltje liet ze me weten dat ze nog een half uur nodig had om zich gereed te maken. Voordeel van Noord zijn de lage parkeer tarieven. Dus ik ben met minimale financiële schade doorgereden naar plan b.

Laura dus... Zoals gezegd in Noord in een grote portiekflat waar je ongestoord naar het einde van de gang wandelt. OIHLV noemde haar in het WHEM onderwerp haar al het type buurmeisje. Ik denk dat dit mij ook aantrok. Na een uur wist ik wel dat Laura, of eigenlijk Christina, het stoute buurmeisje is,die absoluut niet vies is van een potje sex. Laat dat nou net de reden van mijn bezoek zijn....

Na de financiële plichtpleging en gebruikelijke douche op bed plaats genomen. We verkende elkaars lichaam en zowaar werd er ook gezoend. Niet volle bak met tong maar zo af en toe en gewoon prima. pijpte mij niet onverdienstelijk en op mijn vraag of ik een orale wederdienst mocht uitvoeren werd ingestemd.

Volgens mij was ze al helemaal in de mood want bij het beroeren van haar clitje sidderde ze al helemaal. Mocht wel rond haar vagina aan de gang maar niet daar. Jammer maar een date waarbij we beide een zo aangenaam mogelijke tijd hebben staat bij mij voorop. Misschien als ze je kent dat dit wel kan of ze voelt zich bezwaard dat een klant haar pleziert.

Overgegaan op de daad zelf direct in missio. Oef ze was best ruim maar voldoende wrijving. Kusjes gingen gewoon door en ze kreunde al een beetje mee. De nood was hoog dus ik was al snel tot een hoogtepunt.

Na een opfrisbeurt en de nodige chit chat bleek ze uit Donetsk regio te komen. Oekraïne dus en voor het eerst hier. Mogelijk is haar account dus eens eerder gebruikt door een ander. Al zou ik zweren dat ik haar foto's eerder heb gezien. Je treft gaat zoals ze in het water staat op de eerste foto en zoals foto 12.

Ze stelde voor om mij te masseren waar ik mee akkoord ging met als voorwaarde dat er nog een tweede ronde in zat. Nu is masseren niet helemaal mijn ding maar toen ze klaar was stelde ik voor om haar te masseren. Nou dat was een gouden greep.
Na een korte massage van haar rug en nek waarbij ze af en toe een kreertje slaakte zijn we overgegaan op een tweede ronde intiem. Eerst reverse op mij, doggy en missio. We waren aan de andere kant van het bed beland en haar hoofd viel een beetje achterover. Dit vond ze geen probleem en ze begon steeds harder te kreunen. Haar benen in mijn nek het kon naar niet hard genoeg gaan.

Spijtig genoeg was ik niet meer in de conditie om nog een keer klaar te komen tijdens de sex dus we hebben beide het met de hand tot een hoogtepunt gebracht waarbij ik mijn zaad heerlijk over haar buik schoot.

Wat een stout geil buurmeisje zeg...... Herhalings gevaar? Zou zomaar eens kunnen!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan