Recensie Laura, Amsterdam, Oudekerksplein 16? 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zag haar ook vorige week, teminste als dit de dame is die jullie bedoelen. Maar zit op nummer 28 , niet op 16. Dat is mogelijk de reden van de verwarring. Als je het adres in Google maps intoetst en op de foto kijkt zie je haar staan met de telefoon in haar hand.
De Laura waar ik eerder al over schreef ken ik ook alleen van nummer 28.

Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren hier naar binnen gewandeld. Had me zonnebril op, maar dat was niet zo handig. Dame is m.i. erg fors. Hier werd ze als mollig omschreven, maar dat zal wel een tijdje geleden zijn geweest. Ik stond al binnen toen ik dacht, ehhh nee, maar ik vond het toen ook lullig om meteen weer te vertrekken.

Dame is super aardig, maar daar kom ik eigenlijk niet voor. Instelling ook goed, ze probeert het naar je zin te maken, maar mijn keuze was gewoon niet goed. Ik dacht uiteindelijk nou we zien wel. Ze geilde me best lekker op, maar haar borsten waren niet vol, maar meer grote lege zakken. Ik werd er niet vrolijk van ook al liet ik het niet merken. Pijpen was stevig en behoorlijk goed, waarbij hij best heel hard werd. Toen zij bovenop me en naar binnen. Helaas voelde ik weinig tot niets. Ik ben gewoon gemiddeld geschapen, maar voelde zo weinig (of was wat teleurgesteld) dat het niet makkelijk lukte, dus werd het, het betere handwerk. Dat ging gelukkig prima. Dame deed enorm haar best, moet gezegd worden, maar voor mij geen 2e keer.

Volgende keer zonnebril af, voordat ik naar binnen ga bij een dame....😟

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan