- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7259915-laura
- Totale kosten (in euro)
- 180
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Uiterst vriendelijke, lieve en prachtige dame die mij ontving in een modern appartement in Noord wat al vaker beschreven is bij andere recensies van andere dames. Ze ontving me in een zwart lingerietje wat haar atletische lichaam mooi accentueerde. Haar borsten zijn iets geholpen maar zijn een waar kunstwerk. Ze voelden zacht aan en zijn net als alle overige attributen perfect van vorm. De fotos zouden een stuk beter mogen, nu is de werkelijkheid dat.
het was voor mij de eerste keer sinds lange tijd dat ik weer een dame bezocht en ik voelde me iets opgelaten. Zij nam het initiatief pijpte me lekker zc, we gingen over in 69 en ik genoot van haar poesje en haar clit. Daarna vroeg ik haar om een condoom en ze ging op me tekeer als cowgirl. Uiteindelijk in missionaris afgemaakt met een spetterend orgasme. Hierna gaf ze me een ontspannende massage met olie, ze is superservice gericht. zij begon aan een tweede ronde maar de warmte en de leeftijd speelden mee, we hebben gezellig nog wat gebabbeld en zo het uur volgemaakt. Heel relaxed uurtje met een prachtige lieve meid. Ze gaat mij weer zien.
het was voor mij de eerste keer sinds lange tijd dat ik weer een dame bezocht en ik voelde me iets opgelaten. Zij nam het initiatief pijpte me lekker zc, we gingen over in 69 en ik genoot van haar poesje en haar clit. Daarna vroeg ik haar om een condoom en ze ging op me tekeer als cowgirl. Uiteindelijk in missionaris afgemaakt met een spetterend orgasme. Hierna gaf ze me een ontspannende massage met olie, ze is superservice gericht. zij begon aan een tweede ronde maar de warmte en de leeftijd speelden mee, we hebben gezellig nog wat gebabbeld en zo het uur volgemaakt. Heel relaxed uurtje met een prachtige lieve meid. Ze gaat mij weer zien.
Laatst bewerkt: