Gisteren naar Roosendaal geweest. Op kinky stond een aantrekkelijke dame die aanbood een erotische massage te geven. Helaas liep de communicatie -zoals vaker- via een tussenpersoon. Het nadeel hiervan is dat als je aangekomen bent in de straat eerst moet communiceren over het juiste huisnummer. Bij de voordeur aangekomen moet je nogmaals communiceren om de deur open te maken. Dit laatste duurt dan even omdat de tussenpersoon dit dan met de dame moet kortsluiten. Toen de dame de deur open deed zag ik gelijk dat deze dame niet de dame van de foto's op kinky was, minder aantrekkelijk en ouder. Maar ja ik was geil dus toch maar naar binnen gestapt. Bij het afrekenen vroeg de dame €10 meer dan op kinky gevraagd werd. Ik maakte gelijk duidelijk wat de juiste prijs was en uiteindelijk ging ze hiermee akkoord. Ik had betaald voor 1 uur.
De dame begon haar diensten maar wilde niet dat ik aan haar zat. Ze deed haar uiterste best me zo snel mogelijk te laten komen en dit lukte uiteindelijk ook. Hierna stelde ze voor een massage te geven. Deze massage duurde maximaal 5 minuten en stelde weinig voor. Hier had ze duidelijk geen ervaring mee. vervolgens vertelde ze me dat het finished was. Ik keek eens naar de tijd. Binnen 25 minuten wilde ze me al weer naar buiten werken. Gezien het feit dat ik voor een uur betaald had eiste ik een deel van het geld terug. Me laten belazeren kan altijd nog. Hier wilde ze niet aan meewerken. Toen ik serieus aandrong ging ze bellen en uiteindelijk gaf ze me een deel van mijn geld terug.
Dit geval staat niet op zich. Een aantal maanden geleden gebeurde me precies hetzelfde, ook bij een latina dame in Roosendaal. Oppassen dus.
De dame begon haar diensten maar wilde niet dat ik aan haar zat. Ze deed haar uiterste best me zo snel mogelijk te laten komen en dit lukte uiteindelijk ook. Hierna stelde ze voor een massage te geven. Deze massage duurde maximaal 5 minuten en stelde weinig voor. Hier had ze duidelijk geen ervaring mee. vervolgens vertelde ze me dat het finished was. Ik keek eens naar de tijd. Binnen 25 minuten wilde ze me al weer naar buiten werken. Gezien het feit dat ik voor een uur betaald had eiste ik een deel van het geld terug. Me laten belazeren kan altijd nog. Hier wilde ze niet aan meewerken. Toen ik serieus aandrong ging ze bellen en uiteindelijk gaf ze me een deel van mijn geld terug.
Dit geval staat niet op zich. Een aantal maanden geleden gebeurde me precies hetzelfde, ook bij een latina dame in Roosendaal. Oppassen dus.