Een maand geleden ging ik een kijkje nemen bij red light heaven in Almelo, dat is een pand met twee etages 24 ramen in totaal. Ik loop dus naar binnen op de eerste etage zie ik 4 dames staan 2 van de 4 dames had ik al eerder seks mee gehad en de andere 2 waren niet echt mijn type.Dus ik naar boven naar de tweede etage hopend dat ik daar wel een geschikte dame zal vinden. kom ik in de gang een vent tegen van een jaar of 20 die mij groet en een verhaal begint te vertellen in het Engels dat ze vriendin hier werkt en dat hij eigenlijk hier niet hoort te zijn, echt zo'n flutverhaal waar ik niets van geloofde. Ik probeer dan verder te lopen begint hij opeens 15 euro te roepen waarop ik in het Engels antwoordde wat 15? Toen keek die mij zaadvragend aan dat hij mij voor 15 euro wou pijpen. Ik was daar dus niet van gediend en dat liet ik hem merken ook, waarop hij gelijk de benen nam en vertrok.
Mijn vraag is dan ook hebben jullie ook zoiets meegemaakt in jullie wandel carriere?
Mijn vraag is dan ook hebben jullie ook zoiets meegemaakt in jullie wandel carriere?
Laatst bewerkt door een moderator: