Lastig gevallen worden door een homo tijdens het wandelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
3.389
09/10/21
4.739
20
Een maand geleden ging ik een kijkje nemen bij red light heaven in Almelo, dat is een pand met twee etages 24 ramen in totaal. Ik loop dus naar binnen op de eerste etage zie ik 4 dames staan 2 van de 4 dames had ik al eerder seks mee gehad en de andere 2 waren niet echt mijn type.Dus ik naar boven naar de tweede etage hopend dat ik daar wel een geschikte dame zal vinden. kom ik in de gang een vent tegen van een jaar of 20 die mij groet en een verhaal begint te vertellen in het Engels dat ze vriendin hier werkt en dat hij eigenlijk hier niet hoort te zijn, echt zo'n flutverhaal waar ik niets van geloofde. Ik probeer dan verder te lopen begint hij opeens 15 euro te roepen waarop ik in het Engels antwoordde wat 15? Toen keek die mij zaadvragend aan dat hij mij voor 15 euro wou pijpen. Ik was daar dus niet van gediend en dat liet ik hem merken ook, waarop hij gelijk de benen nam en vertrok.

Mijn vraag is dan ook hebben jullie ook zoiets meegemaakt in jullie wandel carriere?

Laatst bewerkt door een moderator:
mij is nooit zoiets overkomen. Wel een keer wildvreemde vent die samen met mij een trio wilde doen met een meisje achter een raam. Heb vriendelijk bedankt.

Ooit eens aangesproken door een man tijdens een gangbang, die werd wat handtastelijk en vroeg of ik misschien ook bi was waar ik nee op antwoorden. Jammer, want hij vond me mooie jongen. Verder tijdens een experimentele fase ben ik geboekt door een koppel waarbij ik duidelijk heb aangegeven dat ik geen seksuele handelingen met een man doe, tijdens de date probeerde hij het toch. Bij een tweede date probeerde hij het weer en drong erg aan, ook tijdens het neuken van zijn vriendin probeerde hij m'n snikkel aan te raken en bleef aandringen om mij te pijpen, uiteindelijk heb ik voor 50 euro toegegeven en heb er nog steeds spijt van. Zomaar een paar voorbeeldjes, ik weet niet wat het is maar ik wordt vaker aangesproken door mannen dan door vrouwen. Volgens vrienden/vriendinnen zie ik er niet uit als homo en gedraag mij zeker niet zo.

Verder tijdens een experimentele fase ben ik geboekt door een koppel waarbij ik duidelijk heb aangegeven dat ik geen seksuele handelingen met een man doe, tijdens de date probeerde hij het toch. Bij een tweede date probeerde hij het weer en drong erg aan, ook tijdens het neuken van zijn vriendin probeerde hij m'n snikkel aan te raken en bleef aandringen om mij te pijpen, uiteindelijk heb ik voor 50 euro toegegeven en heb er nog steeds spijt van.
Hoezo spijt? Je bevond je in een experimentele fase. Dan is het toch geen kwestie van "spijt"? Dan kun je volgens mij spreken over een experiment dat heeft aangetoond dat je dat niet meer wil. Maar spijt zou ik het niet noemen. Ook niet een "mislukt experiment", want het is gelukt: een uitkomst van wat je niet meer wil, is ook positief. Een beetje experimenteren hoort bij het leven en op sexueel vlak al helemaal. Jezelf leren kennen, daar moet je geen spijt van hebben.

Hoezo spijt? Je bevond je in een experimentele fase. Dan is het toch geen kwestie van "spijt"?
Hij experimenteerde duidelijk niet met zijn hetero/homoseksualiteit. En hij werd onder druk gezet. Lijkt me duidelijk dat je daar dan zeker spijt kan van hebben! En hem nog een beetje zitten uitlachen ook, met wie anders dan @Incent34 :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Hij experimenteerde duidelijk niet met zijn hetero/homoseksualiteit. En hij werd onder druk gezet. Lijkt me duidelijk dat je daar dan zeker spijt kan van hebben! En hem nog een beetje zitten uitlachen ook, met wie anders dan @Incent34 :rolleyes:
Ik lach helemaal niemand uit, hooguit mezelf.

Als je een MMV-trio aangaat en je zit in een experimentele fase, dan kunnen er dingen gebeuren die misschien niet (helemaal) de bedoeling waren. Je kunt daar dan spijt van hebben, je kunt het ook accepteren en los laten. Dat is het enige dat ik heb willen zeggen. Dat je jezelf geen verwijten moet maken, geen spijt moet hebben. Gebeurd is gebeurd, verder gaan is beter dan treuren.

Het lijkt er op alsof me verweten wordt dat ik samenspan met een andere schrijver, maar dat is geenszins het geval.

Ben ooit op de Oude Nieuwstraat in A'dam door 2 latina's naar binnen gelokt en eenmaal binnen bleek daar een oude bok te zitten die 'wilde kijken hoe ik 1 van de dames ging neuken en dat tevens zou betalen'. Ging hiermee akkoord want dacht een gratis wip kan geen kwaad; terwijl ik een van de dames aan het neuken was kwam hij op gegeven moment wel heel dichtbij mijn lul en heb hem toen maar verzocht wat afstand te houden.. hij hoopte ws op wat bi-actie maar die heeft hij dus niet gekregen - althans niet van mij.

Laatst bewerkt:
Een maand geleden ging ik een kijkje nemen bij red light heaven in Almelo, dat is een pand met twee etages 24 ramen in totaal. Ik loop dus naar binnen op de eerste etage zie ik 4 dames staan 2 van de 4 dames had ik al eerder seks mee gehad en de andere 2 waren niet echt mijn type.Dus ik naar boven naar de tweede etage hopend dat ik daar wel een geschikte dame zal vinden. kom ik in de gang een vent tegen van een jaar of 20 die mij groet en een verhaal begint te vertellen in het Engels dat ze vriendin hier werkt en dat hij eigenlijk hier niet hoort te zijn, echt zo'n flutverhaal waar ik niets van geloofde. Ik probeer dan verder te lopen begint hij opeens 15 euro te roepen waarop ik in het Engels antwoordde wat 15? Toen keek die mij zaadvragend aan dat hij mij voor 15 euro wou pijpen. Ik was daar dus niet van gediend en dat liet ik hem merken ook, waarop hij gelijk de benen nam en vertrok.

Mijn vraag is dan ook hebben jullie ook zoiets meegemaakt in jullie wandel carriere?
Ik ben ook niet van de herenliefde maar 15 euro voor een blowjob is niet duur

Een homoseksuele man die in zich in een raampand begeeft in de hoop om geile mannen die hun eitje kwijt willen te versieren, moet niet gekker worden. Herman Finkers zei het al in Almelo gebeurt geen ene (flikker).
Hij had er 15 euro voor over om jou te mogen pijpen, zo kan ik jouw openingspost ook lezen. Maar ja, het licht ging niet op groen.🚦

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
43.741
Leden
35.386
Nieuwste lid
bigdigjay
Terug
Bovenaan Onderaan