- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Larissa zit met haar zusje (?) Julia op de bank midden voor de bar. Larissa is de langste van de twee, daarom heb ik haar gekozen. Beide dames zijn donkerblond, aantrekkelijk en voorzien van een siliconen cup C. Ze geven standaard goede service inclusief TZ en PZC. Ik schat ze beide tussen de 25 en 30.
Op de kamer ging Larissa van zoenen langzaam over naar een pijpbeurt die prima was. Behoorlijk wat afwisseling, en ik kon via de grote spiegel mooi meekijken en haar gewoon overal aanraken. We gingen over naar een standje 69 en daarna werd het condoom aangebracht en begonnen we te neuken, waarbij ze me leuk aankeek. Heerlijke kamer, zeker herhalingsgevaar.
Op de kamer ging Larissa van zoenen langzaam over naar een pijpbeurt die prima was. Behoorlijk wat afwisseling, en ik kon via de grote spiegel mooi meekijken en haar gewoon overal aanraken. We gingen over naar een standje 69 en daarna werd het condoom aangebracht en begonnen we te neuken, waarbij ze me leuk aankeek. Heerlijke kamer, zeker herhalingsgevaar.
Laatst bewerkt: