Recensie Larissa, Belgradostraat 2L, dagdienst 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mm004

Newbie
18
14/01/25
22
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na lang twijfelen toch eens deze dvp bezocht. Niet de allermooiste of meest slanke maar wel naturel, girl-next-door, met heel mooie borsten.

Ze is Roemeens (wat een verrassing), 26j (ik had ze iets ouder geschat) en niet erg spraakzaam.

Ik ging binnen betaalde 50€ en vroeg naar pzc. Ze zei bijbetalen, ik vroeg hoeveel en ze wist het niet meteen. Dan maar 20 gezegd en het was goed.

Verplicht een wasje aan een mini-lavabo en dan op geen al te hygiënisch bed gaan liggen. Geen gfe maar pijpen was best goed. Ondertussen kon ik met haar kleine kale poesje spelen en ik voelde haar toch wat nat worden. Na een tijd wou ze neuken, dus condoom erover, wat glijmiddel en ze kwam op me zitten. Na een poosje doggy wat me meer lag (wel geen zicht meer op die zalige borsten). Af en voelde ze of het condoom er nog wel was en uiteindelijk moeten gaan vr de manuele afwerking.
Vanaf dan was het een stuk minder: nog wat pijpen was niet mogelijk, tepellikken was een nogo. Het duurde haar merkelijk wat te lang en net voor ik er was had ze haar gsm gepakt om te melden "time is up". Een anticlimax bij de climax want 20 sec later was die laatste er.
Het verpestte de sfeer wel wat en het babbeltje achteraf was vooral antwoorden op m'n vragen met 1 woord.

Buiten gegaan met mixed feelings, ik was beter terug nr Alexia gegaan

Terug
Bovenaan Onderaan