- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Na al tig keren haar gezien te hebben met de nodige subtiele blikken dan toch maar eens binnengestapt bij deze zeer sympathieke dame.
Ik heb haar meteen duidelijk gemaakt dat ik het moeilijk vind om bij iemand "nieuw" binnen te gaan en ze was mij al meteen aan het gerust stellen. Dankzij de passages had ze al door dat ik iets met voeten heb dus dat was al gelijk in orde.
Larissa lijkt wat koel maar eens aan de babbel (voor en na) blijkt het een leuke dame te zijn met een goed gevoel voor humor.
Kan er eigenlijk niets meer bij opmerken buiten het feit dat er wel wat herhalingsgevaar in zit.
Ik heb haar meteen duidelijk gemaakt dat ik het moeilijk vind om bij iemand "nieuw" binnen te gaan en ze was mij al meteen aan het gerust stellen. Dankzij de passages had ze al door dat ik iets met voeten heb dus dat was al gelijk in orde.
Larissa lijkt wat koel maar eens aan de babbel (voor en na) blijkt het een leuke dame te zijn met een goed gevoel voor humor.
Kan er eigenlijk niets meer bij opmerken buiten het feit dat er wel wat herhalingsgevaar in zit.