Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe laatste keer dat ik bij haar was zei ze dat ze 1 x per maand naar Albanië vliegt, naar haar familie. Altijd tijdens de rooie periode dat ze toch niet kan werkenVanavond geen Larissa gezien, bordje weg en nieuwe meid op haar kamer. Vakantie of is ze ook vertrokken...?
Ze heeft het verdomd slim aangepakt.
Denk dat ze nooit had verwacht dat je ja zou zeggen tegen 8 uur voor 2000€.
Ook al zou ze man na man na man doen op haar kamer, dan zou het hoogst mogelijke bedrag 24 x 50 = 1200€ zijn, maar voor dat bedrag zou ze iedereen binnen 20 minuten moeten afronden, er zou direct een ander klaar moeten staan en ze zou 24x sex moeten hebben wat fysiek niet haalbaar is.
Geen idee of ze het slim heeft aangepakt, ik weet niet wat ze gemiddeld verdienen op een dag (wil ik ook niet weten)Ze heeft het verdomd slim aangepakt.
Denk dat ze nooit had verwacht dat je ja zou zeggen tegen 8 uur voor 2000€.
Ook al zou ze man na man na man doen op haar kamer, dan zou het hoogst mogelijke bedrag 24 x 50 = 1200€ zijn, maar voor dat bedrag zou ze iedereen binnen 20 minuten moeten afronden, er zou direct een ander klaar moeten staan en ze zou 24x sex moeten hebben wat fysiek niet haalbaar is.
Nu verdiende ze sowieso bijna het dubbele, wist ze dat je in het straatje al 1 orgasme beleefd had, dus dat het maximum ws nog 2x extra zou zijn.
Vervolgens nog een verlenging waarin ook geslapen, gegeten etc wordt in tijd waarin ze normaal niet zou werken, maar nu dus nog eens 1.000€ kon verdienen.
3.000€ is hier al een megagroot bedrag voor 1 dag, in haar thuisland is het zelfs 6 maanden van een gemiddeld salaris.
Maar goed, ze is knap, de sex is goed en het maakte beide partijen om verschillende redenen gelukkig, dus waarom niet.
Moet opeens aan de film Pretty Woman denken.
Of helemaal niet meer terug daar natuurlijk.Geen idee of ze het slim heeft aangepakt, ik weet niet wat ze gemiddeld verdienen op een dag (wil ik ook niet weten)
Normaal gooi ik ook niet zo makkelijk met het geld hoor, maar soms moet je niet teveel nadenken.. als het financieel kan.
En ik had ook nooit gedacht dat ik een DVP bij mij thuis zou laten komen omdat ik dat nooit echt vertrouw, maar Larissa vertrouw ik wel.
En idd, ik heb een mooie dag gehad zij ook zegt ze, prima dus.
Pretty Woman moest ik ook wel aandenken, ook vanwege het bedrag haha.
Als ik de financiele mogelijkheden had gehad zoals in Pretty Woman dan was ze waarschijnlijk pas in Januari terug in de straat geweest haha
Afgelopen Zaterdag in ieder geval niet...heb haar vaak zien staan. Normaal is haar gordijn toch vaak dicht.Weet niet hoe je rekende maar 2000€ per dag in de straat is met 50€ per (max) 20 min gewoon te doen, met extras en vaste klanten die uren blijven..
Ja in Aachen en elders kun je voor 70 euro ook nog privé voor een half uurtje terecht met meer opties.Afgelopen Zaterdag in ieder geval niet...heb haar vaak zien staan. Normaal is haar gordijn toch vaak dicht.
Maar ook weinig loopvolk in het straatje veel geklaag bij de dames over inkomsten.
Omdat ik een typfout heb gemaakt en anders zou het bericht hier niet kloppen@Nieuwsgier (waarom) vroeg ze aan jou €. 60,-?
Rond lunchtijdOm wat uur begint zij te werken?
Werkt ze alle dagen?Rond lunchtijd
Meestal wel. Drie weken per maand. Momenteel is ze er.Werkt ze alle dagen?