Voormalig lid 11281
Newbie
- 21
- 05/05/22
- 50
Haha, ja precies! Net een snoepwinkelIk doe vaak weer inspiratie op voor volgend bezoekje,er loopt genoeg lekkers voorbij
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaha, ja precies! Net een snoepwinkelIk doe vaak weer inspiratie op voor volgend bezoekje,er loopt genoeg lekkers voorbij
Dankjewel voor je review! Fijn dat de date goed bevallen isLink bij salon261
Eigen website
Heerlijke date gehad met Lara in Salon261.
Fijne b2b-massage, lekkere en leuke seks. Fijn om te zoenen.
Heel leuke vrouw.
Ik wil haar zeker weer zien.
Dankjewel voor je aanbeveling en je feedbackLara is een dame die qua looks perfect bij mijn smaak past. Lekker naturel en een girl next door vibe.
Mocht je echt specifiek een dame zoeken die een goede b2b massage geeft, dan zou ik even verder zoeken. De b2b massage is niet super erotisch, maar wel een prima opmaat naar wat er verder nog komt. Ze heeft een prachtig lichaam om verder te verkennen. Echt een genot!
Ik geef haar 5 sterren omdat het een fijn bezoek was. Of ik snel weer eens langs ga weet ik nog niet omdat de klik toch een beetje miste. Het kan niet altijd raak zijn en dat verschilt ook gewoon van persoon tot persoon. Lara is in ieder geval een dame die ik kan aanbevelen.
I am amazed by this comment. Your profile not only allows me to find out who you are, but also that you tried to meet up a few times after our date.Does she have a belly now? I had a date with her and the belly made my sex drive go down.
Alleen gedouched of ook meer?Vanmiddag 2 uurtjes afgesproken,lekker samen gedoucht,een lekkere massage,afgesloten met intiem en daarna nog even lekker gekletst.
Ze ziet er knap uit,overeenkomstig de foto's. Dankjewel Lara!
Volgens mij staat er toch echt dat er meer is gebeurd dan alleen samen douchen. Bij deze voor de duidelijkheid aangevuld.Alleen gedouched of ook meer?
Thank you so much for your review! I'm glad you had a good timeI had a date with her for one hour. It started with a nice body to body massage with oil. Then we started kissing and having sex. It was very passionate and she is a beautiful women. At the end she gave me a slow oily handjob, very mindblowing. Perfect time with her.
Dankjewel voor je review! Super fijn dat je zo genoten hebtVanmiddag 2 uurtjes afgesproken, eerst lekker samen gedoucht, daarna een lekkere massage op bed,afgesloten met intiem en daarna nog even lekker gekletst.
Ze ziet er knap uit,overeenkomstig de foto's. Dankjewel Lara!
€350 ?Gisteren weer eens een bezoekje gebracht aan salon261. Omdat mijn favoriet Farah niet aanwezig was gekozen voor Lara welke ook op mijn lijstje stond om te bezoeken. Lara is een leuke spontane dame die het je zeker naar je zin maakt.
Bij binnenkomst op de kamer eerst de financiele kant afgewikkeld om vervolgens ons beide even op te frissen onder de douche waarbij zij je heerlijk uitdaagd.
Op bed eerst genoten van een b2b massage welke ik als goed heb ervaren, na het omdraaien werd mijn grote vriend met haar hand en tussen haar borsten heerlijk verwend wat resulteerde dat ik vrij snel klaar kwam, Na een korte break voor de tweede ronde gegaan waarbij we beide elkaar hebben verwend wat resulteerde in een tweede goal.......
Beetje op het bed bijgekomen waarna het tijd was om de olie te verwijderen en afscheid te nemen.
Leuke date met leuke dame
Dat is het tarief voor 2 uur€350 ?
je bent de hele dag gebleven ?
Zoenen geef je 3 sterren. Ze doet het niet helemaal vol begrijp ik?Gisteren weer eens een bezoekje gebracht aan salon261. Omdat mijn favoriet Farah niet aanwezig was gekozen voor Lara welke ook op mijn lijstje stond om te bezoeken. Lara is een leuke spontane dame die het je zeker naar je zin maakt.
Bij binnenkomst op de kamer eerst de financiele kant afgewikkeld om vervolgens ons beide even op te frissen onder de douche waarbij zij je heerlijk uitdaagd.
Op bed eerst genoten van een b2b massage welke ik als goed heb ervaren, na het omdraaien werd mijn grote vriend met haar hand en tussen haar borsten heerlijk verwend wat resulteerde dat ik vrij snel klaar kwam, Na een korte break voor de tweede ronde gegaan waarbij we beide elkaar hebben verwend wat resulteerde in een tweede goal.......
Beetje op het bed bijgekomen waarna het tijd was om de olie te verwijderen en afscheid te nemen.
Bedankt voor je reviewGisteren weer eens een bezoekje gebracht aan salon261. Omdat mijn favoriet Farah niet aanwezig was gekozen voor Lara welke ook op mijn lijstje stond om te bezoeken. Lara is een leuke spontane dame die het je zeker naar je zin maakt.
Zoenen geef je 3 sterren. Ze doet het niet helemaal vol begrijp ik?
Klopt....Zoenen geef je 3 sterren. Ze doet het niet helemaal vol begrijp ik?
Als het spontaan gebeurt vind ik het nog fijner dan als ik er om moet vragen....Afhankelijk van de klik/vibe/hygiëne vind ik het heerlijk om (vol) te tongzoenen!
Geef gerust tijdens een date aan wat je fijn vind, want dan kan ik daar rekening mee houden
Dat is voor iedereen weer anders. Goede communicatie is key voor een geslaagde date, dus als je bepaalde wensen hebt geef het duidelijk aanAls het spontaan gebeurt vind ik het nog fijner dan als ik er om moet vragen....
2 uurtjes is aan te raden hoordeze dame trekt mij wel aan, ik kan alleen per whatss app contact opnemen met deze dame zie ik. Gezien de recensies hier zal ik volgens mij geen spuit krijgen van deze dame.
Wat raden jullie aan: 1 of 2 uurtjes?