Recensie Lara, Harelbeke 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
22/06/23
2
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lara-caliente-3.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Zonet hiermee afgesproken. knappe verschijning. Pijpte zonder. Daarmee is al het positieve gezegd. Het was dik tegen haar goesting. Haar massage was zeer slecht ( met één slappe hand zonder olie). De seks was zeer voorzichtig (mocht haar bijna niet aanraken). Als ik er iets van zei verstond ze het niet (weinig tot geen Engels, behalve het woord "money"). Ik ben ook niet klaargekomen hetgeen extra spijtig is.

Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik heb op mijn 20jarige wandelcarrière, nog maar zelden mijn kruid niet verschoten en dit was er één van.

Hether lijkt helemaal niet meer op de foto's. Ik zag het onmiddellijk bij het opengaan van de deur, maar ja...

Edit: ik ging nog eens door voorgaande reacties waarbij iemand zij dat het totaal andere vrouwen waren, meer Spaans/Portugees. Dus net even gekeken en advertentie Hether is weg. MAAR ik vond wel deze terug: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lara-heet.html wat dus letterlijk de vrouw is die ik net gezien heb 🙄 dus eigenlijk heb ik Hether niet geneukt, maar Lara...

Mod: recensie verplaatst naar Lara topic.

Pas op, je krijgt een mooie Latina voor jouw neus, maar de foto's die je ziet op de advertentie zijn van toch wel een aantal jaren geleden, als Hether en die Lara dus dezelfde persoon zouden zijn, wat ik sterk betwijfel. Ik schat ze nu toch een jaar of 25-26. Ze heeft inderdaad haar borsten en tepels laten doen. Toch een vrij groot litteken onder de borsten. Ze had ook een vrij groot litteken dwars over de buik. Haar kontje (zeg maar kont) is er zo eentje dat je op TikTok te zien krijgt, in een legging. Haar gezicht is ook ronder dan op de fotos. Dus een knappe dame, maar daarmee is alles gezegd.

Je komt binnen in de kamer en geen verwelkoming, gewoon ontvangen van geld. Even de kamer uit. Dan jij aan de ene kant jouw kleren uit doen, terwijl zij in lingerie blijft.

Had gevoel dat alles zeer machinaal verliep. Ze probeert wat leven te wekken, terwijl je haar wat kan strelen. Ze doet dan haar bh uit, neemt je hand en legt ze op haar borsten.

Ze leek teleurgesteld dat met die actie mijn soldaat niet onmiddellijk rechtspringt, dus deed ze haar slip uit en legde ze mijn hand op haar lipjes...

Ik kreeg het toen al op de zenuwen, dus begon ik haar gewoon te kussen, maar veel tong was er niet bij haar. Dan maar de borsten. Bij die actie besloot ze dan op haar rug te gaan liggen, en ik werkte me langzaam naar beneden. Ik was nog niet eens in de buurt, of de fake geluiden kwamen al naar boven. (Werkt zeer contraproductief).

Begon haar dan te likken, ze werd beetje nat, maar voor ik al goed en wel gelanceerd was, stopte ze me, en zette ze mij op mijn rug, zodat ze me kon pijpen zonder condoom. Niet deeptroat, niet lang... Eerder het pijpje om je wat stijver te maken zodat de condoom er op kon. Hij was nog niet eens paraat of ze probeerde al de condoom er over te trekken. Ze leek opnieuw te denken van... Goh, moet ik hier nu ook nog werken om die stijf stijf te krijgen.

Ze begon wat ongeïnteresseerd te trekken en kreeg er toen toch de condoom over. Ze deed heel veel glijmiddel er over, dus dacht al, ok, ik ga er dus niets van voelen als we zo gaan zwieren.
Dan ging ze op haar rug liggen en doe je ding maar. Ze kijkt je niet vaak aan, ligt maar wat opzij te kijken.

Ik kon wel doorpompen, het is niet dat ze me vroeg om zachter te gaan ofzo, dus haar huisgenoten konden zeker alles horen. Ook haar fake gekreun zullen ze zeker gehoord hebben.

Maar het feit dat ze vaak met de ogen draait, wegkijkt of totaal ongeïnteresseerd is, doet het niet voor mij.

Dan maar doggy, maar voelde alsof ik letterlijk een patattenzak aant neuken was. Dan gestopt, en ze wilde me klaar trekken. 1 hand, terwijl ze al op de gsm zat te kijken voor de volgende.

Heb ze dan gestopt en gezegd dat het ok is. Kleren aan gedaan en inderdaad, beneden gekomen, stond de volgende klaar.

Had hem miss beter tegengehouden. Maar ja, wie weet had hij er niets mee te maken. (Als je aziatisch bent en rond 16:15 bij haar stond, sorry 😐 ).

Uiteindelijk stond ik na 20min buiten met een harde lul. Dus ook aan mensen die op dat moment aan het kruispunt stonden, mijn excuses.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan