Lara, tongzoenen deed ze niet , niet vingeren met moeite mag je aan haar borsten komen, dus voor herhaling vatbaar nee , veel beloven maar kwam niets in huis ervan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zou eens bezoekje willen brengen
Zijn er daar dames die met de volle goesting werken en niet alleen aan de centjes denken
Ik ben curieus
Moet niet persé een fotomodel zíjn maar iemand die haar werk graag doet
Waarbij het niet teveel is dat ik op het gemakje wat bef, de borsten wat streel enz.
Foto's gezien van Diana
Is ze een toppertje want ze ziet er leuk uit
Die link was van Relaxdreams ad https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-anita-portugal-in-gent.html en de fotos zijn dezelfde (op tekst "Lara" na) als destijds gebruikt bij Emmanuela's Angels. Zeg je nu dat ik dat verkeerd heb dat het iemand anders is bij Relaxdreams ?De foto's kloppen niet op de link van Pietjegenietje.
Het inderdaad de Lara die twee weken geleden nog in Waasmunster werkte.
Dus Jos je kan nog even met haar genieten
Ga jij bij lucy en laat het ons weten ?Estrela is een schatje. die Lucy nog niemand?
Als je zo nieuwsgierig bent ga je toch lekker zelf! Ach ja, laat het ons ff weten.Ga jij bij lucy en laat het ons weten ?
Heb al een afspraakje bij iemand anders morgen ?Als je zo nieuwsgierig bent ga je toch lekker zelf! Ach ja, laat het ons ff weten.
Emmy, Cathy. Grote borsten mss voor Samantha of Anna gaan danIk zou vrijdag voor 1e keer willen langsgaan. Iemand aan te raden? Liefst eentje met grote borsten