- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- http://www.ac-girls.de/
- Totale kosten (in euro)
- 60
Hallo
Vanmiddag bij Lara geweest bij af girls. Leuk jong meisje van 21. Strak ik t vel en mooie stevige borsten.
Nadat we ons opgefrist hadden op de badkamer (apart van elkaar) op bed beland. Aangezien ik niet zo van doggy hou maar 2 standjes gedaan. Missionaris (wel meerdere varianten) en cowgirl. Na een dikke 20 min volle gas neuken was de conditie bij ons beide ver op en heeft ze me klaar gepijpt en getrokken.
Toppertje, mooi lief en aardig.
Gaat over 2 weken op vakantie naar Roemenië en komt pas eind zomer terug dus wees snel als je deze topper wilt bezoeken.
Vanmiddag bij Lara geweest bij af girls. Leuk jong meisje van 21. Strak ik t vel en mooie stevige borsten.
Nadat we ons opgefrist hadden op de badkamer (apart van elkaar) op bed beland. Aangezien ik niet zo van doggy hou maar 2 standjes gedaan. Missionaris (wel meerdere varianten) en cowgirl. Na een dikke 20 min volle gas neuken was de conditie bij ons beide ver op en heeft ze me klaar gepijpt en getrokken.
Toppertje, mooi lief en aardig.
Gaat over 2 weken op vakantie naar Roemenië en komt pas eind zomer terug dus wees snel als je deze topper wilt bezoeken.
Laatst bewerkt: