WHEM Lanlan in Antwerpen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Japans 😅, zo goed als zeker niet. Chinese carrousel, zo goed als zeker wel. Tattoos natuurlijk wel zeer herkenbaar. Dus als ze echt is , wel lekker, zoniet rechtsomkeer maken als je niet van te ver komt of back up hebt. Ben benieuwd of er al ervaringen zijn 😉
Antwoord op foto verzoek 😅
1000022228.png
 
Laatst bewerkt:
Heb zelfde ervaring. Op verzoek om foto te sturen kreeg ik zelfde foto's als op RL. Als ik daar een opmerking op maakte gaf ze aan dat ze haar gezicht niet wil vrijgeven op internet. Dus bevestiging dat foto's niet kloppen. Toen ik haar aangaf dat ik enkel wilde verifiëren dat ze de persoon was die werd voorgesteld op RL en dat dit bij Aziatische advertenties wel vaker gebeurt dat fake foto's worden gebruikt werd ik uitgemaakt voor racist. Dus wegblijven is de boodschap.
 
Nou ik ga er binnen kort naar toe, heb een afspraak gemaakt dus ben benieuwd wat en wie ik tegen kom.
Jullie horen het gauw!
Ik ben geweest,.... Nou het is een heel andere dame dan op de foto, ze lijkt wel rond 48 jaar.
Ze is heel slank en petit. maar mooi is ze zeker niet. Ik had trek in chinees dus toch maar doorgezet.
Service was slecht, pijpen deed ze in het begin zonder condoom, alleen de eikel in haar mond en zat ze met haar scherpe nagels in je lul te krabben wat niet prettig was. Ze spreekt geen nederlanfs en zeer slacht engels, Ik merkte dat ze ipv engels, een beetje spaans sprak dus sprak ik spaans en dat ging beter.
Neuken met condoom in verschillende standjes maar mocht niet lekker stoten, ze ging telkens met haar scherpe nagels overal in, en werd boos omdat ik hard stootte haha. Ik zei 'tranquilo' dus kalmeerde ze. Ik heb maar besloten dat het niks word maar wilde klaar komen dus heb ik me zelf met condoom afgetrokken in haar mond..

Nou toen waren 15 min om en ik had betaald voor een uur en ze zei "finito" Ik zei "no terminado" en dat ik heb betaald voor een uur. Toen zei ze dat ze me zou masseren.
Ik ben niet moeilijk dus zei ik doe maar.
De massage was beter dan de sex in de zin van dat ze op je rug loopt, Dan ben je weer blij dat ze superslank is haha.
Nou na 5-8 min. was ze klaar, ik zei dat 1 uur nog niet om was en ze zei 'kom morgen terug dan masseer ik je 15 min. gratis' Ik zei daar geloof ik niks van maar dat het 'ok' was, Ik wilde ook al weg.
Al met al EUR150 betaald en was na precies 30 min. weer op straat.

GEEN HERHALINGS GEVAAR!

-Tis een heel andere dame oud en niet knap, Fake foto's
-ook niet vriendelijk
-pijpen super slecht
-neuken slecht
-massage troostprijs redelijk
-locatie redelijk schoon.
Doe jezelf een genoegen en ga zeker niet bij haar.
Doneer je geld bij een andere dame.

Succes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan