Ja maar dat telt niet he? Want je rijdt niet naar Berlijn if vliegt naar Thailand voor iemand SPECIFIEK hhahaEn trips naar bijv. Bali, Thailand of Senegal staan ook nog op de lijst hoor...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa maar dat telt niet he? Want je rijdt niet naar Berlijn if vliegt naar Thailand voor iemand SPECIFIEK hhahaEn trips naar bijv. Bali, Thailand of Senegal staan ook nog op de lijst hoor...
Uiteraard rijd ik wél naar Berlijn voor iemand specifiek! Afspraken (twee) al gemaakt per mail.Ja maar dat telt niet he? Want je rijdt niet naar Berlijn if vliegt naar Thailand voor iemand SPECIFIEK hhaha
Als je zekerheid hebt dat de dame te vertrouwen is en goede service levert dan maakt de afstand inderdaad niets uit. Maar bij een onbekende dame zonder recensies waarvan niets bekend is dan vind ik de gok te groot.Wat maakt de afstand die je moet overbruggen eigenlijk uit als je weet dat je een super tijd gaat beleven
Wat maakt de afstand die je moet overbruggen eigenlijk uit als je weet dat je een super tijd gaat beleven
Dat kost toch ook een vermogen..
Of hebben jullie een ov kaart?
Moet ik er bij zeggen, dat de laatste keer ik in een stadsbus heb gezeten er nog een Daf 2600 onder zat..
En de trein met 3 truien aan omdat de ramen niet dichtkonden..