Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenReizen met OV tussen Rotterdam-Leiden-Den Haag kost niet veel tijd hoor. Er zijn zo veel treinen die tussen deze steden rijden.OV hier en al is de verleiding soms zeer groot, blijf ik (voorlopig) bezoekjes doen in regio Rotterdam/Den Haag. Al vind ik die Julia, Leiden héél interessant Gaat op den duur simpelweg te veel tijd en ook geld kosten. Hoop wel hard dat sommige dames, vooral uit omgeving Amstelveen, eens stukje zuidelijker gaan ontvangen
Heb al eens met OV naar de Den Haag gereden van uit België lukt perfect en was met plezier om Luna te bezoekenReizen met OV tussen Rotterdam-Leiden-Den Haag kost niet veel tijd hoor. Er zijn zo veel treinen die tussen deze steden rijden.
Heb je er op toegezien dat het condoom in de goede afvalbak gegooid is ook ?Mijn laatste bezoekjes op de fiets kunnen doen, goed voor het milieu
Moet ook nog een stukje voordat ik met de trein reis. Trein gaat het snelst, en is het meest comfortabel.Reizen met OV tussen Rotterdam-Leiden-Den Haag kost niet veel tijd hoor. Er zijn zo veel treinen die tussen deze steden rijden.
@Dagan herken ik wel. Heb een goedkoop best leuk adresje. Maar is net meer dan uur rijden met een deel N-wegen. En daar hik ik tegenaan... niet normaal. 60min rijden snelweg (geen files) vind ik beter dan 50m rijden maar dan N-wegen...
Vanwaar vertrek je dan en hoe lang ben je onderweg,veel overstappen of nietHeb al eens met OV naar de Den Haag gereden van uit België lukt perfect en was met plezier om Luna te bezoeken
Antwerpen-Breda. Breda- Den Haag 1keer overstappen 1h15u onderwegVanwaar vertrek je dan en hoe lang ben je onderweg,veel overstappen of niet
Das rapper as mee den auto begotAntwerpen-Breda. Breda- Den Haag 1keer overstappen 1h15u onderweg
Volgende keer ga ik dat met de auto eens uitproberenDas rapper as mee den auto begot
Dat hoor ik graagMijn laatste bezoekjes op de fiets kunnen doen, goed voor het milieu
Ik ook!ik vind de laatste 15cm trouwens altijd wel het leukste van de rit er naar toe