Weer veel nieuwe dames aanwezig, iemand ervaring met Sofia, Jessica of lorena ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBlijkbaar een nieuwe dame die ik er nog niet eerder gezien heb.Teresa heel knap en mooi sexy lichaam
Zeer mooie billen
Vroeg ik mij ook al af, ze lijkt er wel opIk zie dat Ana er weer is... kan iemand zeggen of dit nu de bekende ana van weleer is?
Is Jeniffer daar nog altijd aanwezig ?Voor zover ik weet (via de website l'amazonia loppem van vroeger) werkt Jennifer daar ononderbroken en is ze dus zo goed als altijd aanwezig. De overige meisjes werken er meestal maar een kortere periode van een 3-tal weken waarna ze naar een andere locatie trekken en dan later (soms) weer opduiken in L'amazonia Loppem.
Jeniffer werkt zij niet onder de naam Angel in prive Margot nadat zij en Ana een klant zouden opgelicht hebben??Is Jeniffer daar nog altijd aanwezig ?
Ik herinner mij (vanop de foto's van l'Amazonia destijds) dat Jeniffer ook tattoos had op haar armen en Nederlandstalig was. Die tattoos lijken in elk geval sterk op die van Jeniffer... maar of Angel de Jeniffer van vroeger is weet ik niet.Jeniffer werkt zij niet onder de naam Angel in prive Margot nadat zij en Ana een klant zouden opgelicht hebben??
De Jeniffer die ik ken bij l'Amazonia was klein met zuiderlijkse looksIk herinner mij (vanop de foto's van l'Amazonia destijds) dat Jeniffer ook tattoos had op haar armen en Nederlandstalig was. Die tattoos lijken in elk geval sterk op die van Jeniffer... maar of Angel de Jeniffer van vroeger is weet ik niet.
Opgelet ze gebruiken vaak dezelfde namen opnieuw. Er zijn meerdere Jennifers geweest, net zoals er meerdere Anna's enz waren. De blonde Jennifer die zelfs even ontvangtsdame was bij l'ama evenals hostess is nu Angel bij Margo.De Jeniffer die ik ken bij l'Amazonia was klein met zuiderlijkse looks
een zeer mooi meisje destijds.
Nochtans staat Ana die klanten zou opgelicht hebben toch weer op de site van Casa Brugge!! Raar dat ze dat risico pakken!!Nee, die zullen nooit terug komen naar Casa Brugge/Amazonia.
Ana weet ik niet zitten.
Jennifer zit hier: http://www.privemargot.be/meisjes/
Potverdorie je hebt nog gelijk ook. Vreemd.Nochtans staat Ana die klanten zou opgelicht hebben toch weer op de site van Casa Brugge!! Raar dat ze dat risico pakken!!
Personeels tekort. Risico vol dit!! Slechte reclame voor de zaak dit!!Potverdorie je hebt nog gelijk ook. Vreemd.
Staat alleszins Maandag 22/05/2023 terugDoe altijd een reverse image search. Gisteren stond er op hun site nog een dame (Pandora) die ook fotomodel was voor een online webshop.
Nu is ze plots verdwenen.
Hier is de link. Als iemand ze daar tegenkomt spring ik direct in m'n auto richting Loppem
Maar… bijna al uw berichten op dit forum gaan over haar, waar ze nu zou zijn, dat het zo'n aanwinst was, dat je ze graag nog eens wou zien,… En nu noem je het slechte reclame?Personeels tekort. Risico vol dit!! Slechte reclame voor de zaak dit!!
Dag Luk,Nochtans staat Ana die klanten zou opgelicht hebben toch weer op de site van Casa Brugge!! Raar dat ze dat risico pakken!!
Zou wel een klant vd zaak geweest zijn volgens ik begreep.Dag Luk,
Ja, ik zie inderdaad dat dit de foto's van Ana zijn die daar destijds gewerkt heeft. Die oplichting (van een klant die daar regelmatig ging of gaat) zou evenwel gebeurd zijn totaal los van Casa Brugge (das hetgeen ik hiervan destijds op de site gelezen heb).
Grt.
DD.