Honey Splash
Vaste klant
Haha, goed opgemerkt, maar inderdaad Latinas voor mijJe bedoelt waarschijnlijk latinA.
Latino = mannelijk
Latina = vrouwelijk
Zeker weten, ze hebben dezelfde drang naar sex zoals ik die heb
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaha, goed opgemerkt, maar inderdaad Latinas voor mijJe bedoelt waarschijnlijk latinA.
Latino = mannelijk
Latina = vrouwelijk
Ja, ze krijgen hun aanvoer van dames precies niet meer geregeld. Waarschijnlijk omdat ze niet aan kwaliteit willen inboeten. Ik vond vijf jaar geleden de beste periode. Met Lucia van de Dominicaanse republiek en Sonia van Roemenië en Fernanda het Spaanse of Portugese fotomodel, die Kellie en kleine blonde van Malaga enz enz.Blijkbaar weeral in verlof... Ik zie dit huis niet lang meer bestaan zo. Echt jammer, ik ga er al van 2007. Waar is de tijd met de Vlaamse toppertjes
FernandaJa, ze krijgen hun aanvoer van dames precies niet meer geregeld. Waarschijnlijk omdat ze niet aan kwaliteit willen inboeten. Ik vond vijf jaar geleden de beste periode. Met Lucia van de Dominicaanse republiek en Sonia van Roemenië en Fernanda het Spaanse of Portugese fotomodel, die Kellie en kleine blonde van Malaga enz enz.
Van waar haal je dat Spanje dat van plan is? Ik heb er nog niets van vernomen. Spanje is een van de grootste landen op dit vlak ...Als Spanje het verbod op prostitutie doorvoert kunnen ze bij l'Amazonia mss een aantal 'vluchtelingen' opvangen. Anders wordt het stilaan einde oefening idd.
Ik heb het ook gehoord op de radioVan waar haal je dat Spanje dat van plan is? Ik heb er nog niets van vernomen. Spanje is een van de grootste landen op dit vlak ...
Een van de meest populaire partijen is zeer conservatief. Zij willen meer "familiewaarden" ed in Spanje en het verbieden van prostitutie is een van de punten die sterk naar voren wordt geschoven. Het is nog niet voor morgen, maar het wordt zeker besproken.Van waar haal je dat Spanje dat van plan is? Ik heb er nog niets van vernomen. Spanje is een van de grootste landen op dit vlak ...
Van waar haal je dat Spanje dat van plan is? Ik heb er nog niets van vernomen. Spanje is een van de grootste landen op dit vlak ...
Dat staat er toch, Hein?Wat heeft een verbod op prostitutie in Spanje te zien met spaanse dames die hier in België zouden werken ?
Pas op je hebt er meerdere e, en ook een Fernande.Fernanda
twas met 'a'.Pas op je hebt er meerdere e, en ook een Fernande.
Jeetje, na hier wat gelezen te hebben stond ze wel op mijn lijstjeAnnaG komt niet meer terug naar Amazonia
Hoe weet je dat? Vandaag geweest en gevraagd?AnnaG komt niet meer terug naar Amazonia
En Ana?Hoe weet je dat? Vandaag geweest en gevraagd?
Nee heeft ze mij zelf gezegd, ze komt in November terug maar niet meer naar AmazoniaHoe weet je dat? Vandaag geweest en gevraagd?
Ik heb enkel contact met AnnaGEn Ana?
En naar waar komt ze dan………….. ?Nee heeft ze mij zelf gezegd, ze komt in November terug maar niet meer naar Amazonia
Andere kant van België, naar HasseltEn naar waar komt ze dan………….. ?
En naar waar ? Of is dat top secret ?Andere kant van België, naar Hasselt
Privehuis BellissimaEn naar waar ? Of is dat top secret ?
Nee andere eigenaars…Nuria zit nu momenteel ook bij Bellissima. 2e locatie van zelfde eigenaars?